fbpx

3 eenvoudige Google Ads-tweaks die de verkoop onmiddellijk verhogen

3 eenvoudige Google Ads-tweaks die de verkoop onmiddellijk verhogen

Share This Post


Wilt u het rendement op advertentie-investeringen maximaliseren en het aantal conversies voor uw bedrijf verhogen?

Wilt u een aanzienlijke stijging van uw Google Ads-winst zien?

Soms kunnen kleine verbeteringen een groot verschil maken.

Leer in drie eenvoudige stappen hoe u uw strategie kunt aanpassen en het maximale uit uw Google Ads-campagnes kunt halen.

Op 26 april heb ik een webinar gemodereerd met Corey Zieman, CEO/Chief Strategist bij Guaranteed PPC. Zieman deelde drie krachtige veranderingen die je meteen kunt doorvoeren.

Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

E-commerce PPC-aanpassingen

80% van de prestaties van uw winkelcampagnes is te danken aan uw afbeelding en de prijs die op dat product wordt weergegeven.

Door deze aanpassingen te volgen, kunt u uw winst verdrievoudigen of uw uitgaven verlagen.

Aanpassing 1: Test productafbeeldingen op Google Shopping

Ga naar Google Shopping en ontdek hoe andere producten waarmee u concurreert, worden weergegeven voor uw zoekwoorden.

Leer vervolgens hoe u uw productafbeeldingen kunt laten opvallen zonder nieuwe foto’s te maken.

[See examples] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Aanpassing 2: Test de prijs in je feed

Het verlagen van de prijs kan uw klikfrequentie verdubbelen omdat mensen vaak op de goedkopere aanbieding klikken.

Als u uw prijs met $ 2- $ 3 verlaagt en uw marge flexibel is, krijgt u een dubbele klikfrequentie, wat neerkomt op een korting van ongeveer 50% per klik.

U zult uiteindelijk 3x meer geld verdienen door:

Verdubbel de zichtbaarheid. Doorklikconversiepercentages kunnen tot 25% beter worden omgezet.

Aanpassing 3: Wijzig de laatste cijfers van uw prijs

Door de laatste cijfers van uw advertentieprijs te wijzigen in 7 of 9, kunt u het aantal klikken en conversies verhogen.

Omdat? Omdat consumenten psychologisch getraind zijn om aangetrokken te worden tot getallen die eindigen op oneven getallen, precies het getal 7.

[Discover the impact of changing the ending digits] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Nationale en regionale dienstverlener PPC aanpassingen

Deze aanpassingen kunt u toepassen op landelijk opererende verkooptrainingen of productontwerpers.

Als u zich in deze markt bevindt, hangt 75% van uw prestaties af van de zoekwoorden die u kiest en de taal die in uw advertenties wordt gebruikt.

Aanpassing 1: Gebruik zoekwoorden voor kopers

Als u de zoekwoorden gebruikt die mensen in uw advertenties typen, kunt u ongeveer 2x of meer klikken en 300% meer winst genereren voor dezelfde kansen.

Schrijf unieke advertenties voor elk zoekwoord van uw koper.

[See examples] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Tweak 2: gebruik zoekwoorden in de koppen van uw bestemmingspagina

Als u uw zoekwoorden op uw bestemmingspagina’s heeft, kunt u tot 40% of meer conversies genereren met hetzelfde verkeer dat u via uw advertenties ontvangt.

Tweak 3: Gebruik plaatsing in uw advertenties en bestemmingspagina

Als u de staat of stad van gebruikers op uw advertenties en bestemmingspagina’s vermeldt, kunt u 60% lagere leadkosten krijgen met hetzelfde verkeer dat u koopt.

[Discover why this works] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Lokale PPC-aanpassingen

Deze aanpassingen zijn van toepassing op lokale fysieke winkels.

85% van uw resultaten in Google Ads zijn gebaseerd op uw zoekwoordselectie en de bestemmingspagina die u ontwerpt.

Tweak 1: gebruik productzoekwoorden om resultaten te schalen

85% van de klanten komt uit één type zoekwoord.

Daarom bestaat uw kans op meer marktaandeel in uw omgeving binnen uw vermogen om nieuwe langetermijnkopers op te halen terwijl ze zoeken naar individuele items die u verkoopt.

[Learn more] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Tweak 2: Gebruik locatie in uw advertenties

Terwijl mensen online naar artikelen zoeken, kunt u klanten naar uw winkel trekken als u uw product nu of veel eerder kunt krijgen.

Dit leidt tot een 100% hogere CTR in vergelijking met concurrenten.

[See an example] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Aanpassing 3: Creëer een hybride landingspaginastrategie

Net als voorheen wilt u de onmiddellijke aard van persoonlijk winkelen illustreren, in plaats van online te wachten.

In dit geval wilt u lokale tips op uw bestemmingspagina opnemen.

Hier is een voorbeeld:

3 eenvoudige Google Ads-tweaks die de verkoop onmiddellijk verhogenAfbeelding gemaakt door Guaranteed PPC, april 2023

[See conversion stats] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Lokale service PPC-aanpassingen

Artsenpraktijken, massageklinieken, klinieken voor het verwijderen van tatoeages en andere dienstverlenende bedrijven kunnen deze PPC-aanpassingen gebruiken.

75% van uw prestaties is te danken aan het gebruik van uw zoekwoorden en het ontwerp van de bestemmingspagina.

Tweak 1: Plaats zoekwoorden in uw advertenties

Door gebruikers uw zoekwoord in zoekmachines te laten typen, kunnen uw advertenties helpen om ten minste 2x meer klikken en 200% meer winst te genereren voor dezelfde kansen.

[Find out how many keywords you need] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Tweak 2: Zet uw locatie in uw advertenties

Als u uw bedrijfslocatie in uw advertenties vermeldt, kunt u minstens twee keer zo veel doorklikpercentages behalen als u al heeft.

Tweak 3: Optimaliseer het ontwerp van uw bestemmingspagina

Prospects willen bij het zoeken drie basiszaken weten:

Kan uw bedrijf aan hun behoeften voldoen? Dekt u uw gebied? Kunnen ze je vertrouwen?

Zorg ervoor dat deze antwoorden op uw landingspagina staan.

[See the anatomy of a good landing page] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Lokale Home Service PPC-aanpassingen

Voor dit soort bedrijven is 90% van de prestaties van uw Google-advertenties te danken aan de advertentietekst en het ontwerp van de bestemmingspagina die u gebruikt.

Tweak 1: plaats zoekwoorden in uw advertenties om uw ROI te verdubbelen

Als u de zoekwoorden die mensen typen in uw advertenties gebruikt, krijgt u ongeveer twee keer zoveel klikken en 200% meer winst voor dezelfde kansen.

Tweak 2: Zet uw locatie in uw advertenties

Als u uw bedrijfslocatie in uw advertenties vermeldt, kunt u ten minste twee keer zo veel doorklikpercentages genereren als wat u al heeft.

Tweak 3: Optimaliseer je landingspagina

Een goede bestemmingspagina geeft de drie dingen weer die de gebruiker moet weten om binnen 5 seconden of minder te reageren.

Hoeveel laat je op tafel liggen?

Het bedrijf dat groot is in Google Ads, begon klein en herinvesteerde hun winst in het algoritme voor hogere opbrengsten in de loop der jaren.

Als uw concurrenten het kunnen, kunt u het ook.

Begin klein als het moet.

[Instantly boost sales with these Google Ad tweaks] Direct toegang tot het on-demand webinar →

[Slides] 3 eenvoudige Google Ads-tweaks die de verkoop onmiddellijk verhogen

Hier is de presentatie:

Doe mee met ons volgende webinar!

In 3 stappen naar een winnende holistische zoekstrategie

Meld u nu aan en ontdek hoe het integreren van betaalde en organische kanalen uw algehele zoekprestaties kan verbeteren en resultaten voor uw bedrijf kan stimuleren.

Afbeeldingscredits:

Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!