Wanneer u vergelijkt wat klanten zeggen te willen met wat uw bedrijf aanbiedt, kan het zijn dat de woorden die u gebruikt om uw bedrijf op de markt te brengen, niet overeenkomen met de termen die uw klanten gebruiken.
AI-tools zoals Conversation Intelligence kunnen u helpen:
Ontdek nauwkeurig nuttige en hyperrelevante sleuteltermen en zinsdelen uit gesprekken. Vat snel gespreksdetails samen om proactiever te zijn bij het aanpakken van problemen voordat ze grote problemen worden. Bespaar kostbare tijd in vergelijking met het handmatig beluisteren van oproepen.
Hoe AI uw strategie voor zoekwoordtargeting kan verbeteren
Met de inzichten die je met AI ontdekt, kun je:
Identificeer in één oogopslag de meest voorkomende woorden en zinnen van uw klanten. Het rapporteert de zoekwoordfrequentie om opkomende zoekwoordtrends te herkennen. Pas inzichten uit uw bevindingen toe om uw SEO-strategieën en zoekwoordbiedingen te verfijnen en gepast te reageren op het sentiment van klanten.
Een advocatenkantoor voor letselschade kan bijvoorbeeld meerdere telefoontjes krijgen over ‘scooterongevallen’, maar ze wisten misschien niet eerder dat dit zelfs maar een kans was.
Op basis van de sterke opwaartse trend van dit zoekwoord dat door CI is gedetecteerd, zou het bedrijf echter een geheel nieuwe branche kunnen openen voor scooterongevallen.
Ontdek meer manieren waarop AI u kan helpen de meest effectieve woorden en zinsdelen te gebruiken om uw klanten te ontmoeten waar ze zich op hun reis bevinden: Download het CallRail eBook.
Tip 3: pas AI-inzichten toe om uw contentgeneratie te versnellen
Hoewel het niet verstandig is om volledig te vertrouwen op AI-schrijftools, kunnen ze zeker helpen het proces voor het genereren van inhoud te versnellen.
Als u de kwaliteit en relevantie van uw inhoud wilt verbeteren, kan Conversation Intelligence de gaten opvullen die een typische AI-generator achterlaat.
Hoe u inhoud kunt afstemmen op de specifieke behoeften van uw publiek
Gebruik CI om waardevolle inzichten te krijgen in wat uw klanten echt willen en pas die gegevens toe op uw contentstrategie door deze stappen te volgen:
ontdekken populaire termen en woordgroepen die uw klanten gebruiken tijdens gesprekken.
vraag een AI-tool voor het genereren van content, zoals ChatGPT, om contentonderwerpen of zelfs een concept te maken op basis van deze inzichten.
herinneren om uw AI-inhoud een unieke draai te geven en te bewerken voordat u op publiceren drukt.
Of u nu een blogpost, een bestemmingspagina, een e-mail of een promotieartikel schrijft, CI kan u helpen om het giswerk te vermijden en uw proces te stroomlijnen.
Conversation Intelligence maakt gebruik van krachtige AI-technologie om uw klantgesprekken te transcriberen en te analyseren met bijna menselijke nauwkeurigheid.
Begin met het maken van inhoud van betere kwaliteit die efficiënter voldoet aan de behoeften van uw publiek. Download uw exemplaar van het AI eBook van CallRail.
Tip 4: Gebruik AI om uw strategie voor campagneoptimalisatie te verbeteren
Het belangrijkste dat u kunt doen, is leads automatisch kwalificeren en omzetten in conversies met directe integratie met Google Ads.
Door uw AI-tool rechtstreeks aan Google Ads te koppelen, begrijpt Google Ads niet alleen welke zoekwoorden en advertenties oproepen genereren, maar ook welke van die oproepen worden omgezet in een lead of betaalde klant.
Op deze manier kan Google Ads slimmere biedingen doen voor de zoekwoorden of advertentieboodschappen die daadwerkelijk inkomsten genereren, niet alleen voor oproepen of klikken.
Door de bronnen van uw beste leads te identificeren, kunt u uw advertentiebudget effectiever toewijzen. U investeert alleen in de meest gekwalificeerde leads, wat resulteert in een hoger rendement op uw investering (ROI).
Dit is vooral handig als je een beperkt advertentiebudget hebt.
Hoe u uw gekwalificeerde leads kunt optimaliseren en beheren
Begin met het implementeren van AI in uw campagnestrategie met deze drie stappen:
configureren Integratie van CallRail met Google Ads.
Aanwijzing gesprekken als conversies.
gebruik inzichten om uw Google-advertentiecampagnes te optimaliseren met de beste zoekwoorden en advertentiemateriaal om meer conversies te genereren.
Download vandaag nog uw eBook voor meer informatie over het optimaliseren van uw campagnes met Conversation Intelligence.
Tip 5: Verhoog conversies en efficiëntie met marketing automation
Als u de conversiepercentages wilt verhogen en de efficiëntie van uw marketing- en verkoopteams wilt verbeteren, is marketingautomatisering een krachtige tool.
Door gebruikersgegevens en voorspellende analyses te combineren, kan AI helpen voorspellen wat klanten willen.
Gebruik AI om uw klanten op het juiste moment automatisch gepersonaliseerde aanbiedingen te doen, op basis van inzichten uit online gedrag in het verleden.
3 krachtige tools voor marketingautomatisering om uw strategie bij te werken
Op zoek naar manieren om uw marketinginspanningen te automatiseren? Hier zijn enkele krachtige opties om uw efficiëntie te verhogen:
AI-gestuurde chatbots kunnen worden gebruikt om veelgestelde vragen van klanten te beantwoorden, productaanbevelingen te doen en zelfs bestellingen automatisch te verwerken. Gespreksinformatie kan een krachtig hulpmiddel zijn om uw oproepen te analyseren en leads automatisch te kwalificeren op basis van bepaalde genoemde trefwoorden of zinsdelen. Marketing- en verkoopteams kunnen vervolgens gekwalificeerde leads opvolgen, met behulp van automatische meldingen voor tijdigheid en relevantie. Het integreren van CI met CRM-oplossingen is een manier om automatisering en communicatie op maat te maken via de marketingfeed en om contentbetrokkenheid bij te houden via telefoongesprekken. U kunt bijvoorbeeld een automatisering instellen om een e-mail te sturen naar alle leads wiens gesprekken langer dan een minuut duren.
Wanneer u toegang krijgt tot de gegevens die nodig zijn om het volledige klanttraject beter te begrijpen, kunt u de effectiviteit van al uw marketingcontactpunten meten.
Lees meer over hoe AI uw marketingstrategie kan versterken door middel van automatisering.
Maak gebruik van gespreksintelligentie voor geavanceerde oproepanalyses
Recente vorderingen in de nauwkeurigheid van AI-spraakherkenning bieden opwindende nieuwe marketingkansen, vooral voor bedrijven die afhankelijk zijn van telefonische interacties met klanten.
Als een bedrijf met veel telefoontjes, kan het overweldigend zijn om een groot aantal oproepen te beheren en te analyseren; Dit is waar gespreksintelligentie om de hoek komt kijken.
Hoe gespreksintelligentie uw marketingresultaten kan verbeteren
Met behulp van krachtige AI, getraind op meer dan 650.000 uur aan spraakgegevens, met een nauwkeurigheid die vergelijkbaar is met die van menselijke transcribenten, is CallRail’s conversatie-intelligentie precies het hulpmiddel dat u nodig hebt om uw oproepgerelateerde taken sneller en effectiever te beheren.
CI transcribeert en analyseert automatisch alle inkomende en uitgaande oproepen en is specifiek ontworpen om gesprekken te begrijpen met een nauwkeurigheid die bijna op menselijk niveau ligt, wat betekent:
Nauwkeuriger zoekwoorddetectie. Automatische tagging en nauwkeurigere leadkwalificatie. Nauwkeurigere sentimentanalyse. Bespaar uw team honderden uren aan druk werk.
Door AI-technologie te gebruiken om klantgesprekken te analyseren, kunnen bedrijven een dieper inzicht krijgen in de behoeften, voorkeuren en problemen van klanten.
Deze schat aan gegevens kan helpen bij het verbeteren van marketingstrategieën, klantervaring en algemene bedrijfsresultaten.
Ontgrendel uw marketingpotentieel met de conversatie-intelligentie van CallRail
Ben je klaar om AI-aangedreven gespreksintelligentietechnologie te gaan gebruiken om je belstrategie te verbeteren?
Ben je klaar om eindelijk je volledige marketingpotentieel te benutten en beter te presteren dan je concurrentie?
Zet de eerste stap en start nu uw gratis CI-proefperiode!
Van SEO-onderzoek en ontdekking tot het genereren van content en campagne-optimalisatie, Conversation Intelligence is de oplossing die u nodig hebt om uw proces te verfijnen en de resultaten te maximaliseren.
Download het CallRail eBook voor meer informatie over hoe u CI kunt gebruiken om uw gesprekken om te zetten in een concurrentievoordeel.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!