fbpx

5 manieren waarop SEO-experts winnen bij lokale zoekopdrachten

5 manieren waarop SEO-experts winnen bij lokale zoekopdrachten

Share This Post


Dit bericht is gesponsord door Bright Data. De meningen in dit artikel zijn die van de sponsor.

U kent het verhaal, alle SEO-professionals leren en gebruiken dezelfde methoden om hun SEO-strategie op te bouwen.

Dus hoe ontdek je verborgen juweeltjes die je lokale merk naar de top van de pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines (SERP’s) helpen stuwen?

Hoe groei je van gewoon een professional naar een SEO-expert?

Waar krijg je bruikbare inzichten om je te helpen een top SERP-positie te claimen?

Experts op het gebied van digitale marketing weten dat om een ​​hogere positie in de SERP te verdienen, ze moeten begrijpen hoe de SERP werkt.

De oplossing: bruikbare zoekinzichten kunnen worden ontdekt met behulp van de SERP API’s.

Als u kunt zien wat de toppositie in een zoekopdracht maakt of breekt, kunt u een winnende strategie creëren.

Digitale marketeers gebruiken SERP API’s of SERP-schrapers om:

Merksentimentstrategieën. Online Reputatie Management (ORM) strategieën. Verbeterde strategieën voor het rangschikken van zoekwoorden om uw positionering aan te passen en uw zichtbaarheid in zoekmachines te vergroten.

Laten we, voordat we de eerste stappen zetten naar een sterkere lokale SEO-strategie, eens kijken naar wat een SERP API is.

Wat is een SERP-API?

SERP API’s zijn geautomatiseerde tools die openbare webdatasets extraheren uit SERP’s.

Ze richten zich op het leveren van webgegevens uit organische en betaalde zoekresultaten voor verschillende zoekwoorden en zoekopdrachten die in zoekmachines zijn ingetypt.

SERP API’s kunnen u helpen uw concurrentie te overtreffen door:

1. Automatische targeting op unieke parameters zoals:

Locatie (targeting op stadsniveau). taal Filters. veilige modus apparaat

2. Analyseer automatisch verschillende zoekmachinefuncties, zoals:

kaarten aankopen trends Hotels Wil je. nieuws Maand.

Deze twee sets geautomatiseerde openbare gegevens helpen u:

Houd uw concurrentie in de gaten. Ontdek verborgen trends. Verbeter betaalde advertentiecampagnes. Leg hiaten in de inhoud bloot. Begrijp hoe uw inhoud presteert van regio tot regio.
5 manieren waarop SEO-experts winnen in lokale zoekopdrachten met geautomatiseerde SERP-API'sSERP API-screenshot, oktober 2022

Waar zijn SERP API’s voor?

SERP-API’s, vooral geautomatiseerde zoals de SERP API-tool van Bright Data, helpen u:

Herken gemakkelijk slechte beoordelingen en slechte pers, zodat u uw reputatie kunt herstellen. Maak een SEO-zoekwoordstrategie die is gebaseerd op realtime webgegevens in plaats van historische gegevens. Creëer een contentstrategie die zoekmachines helpt uw ​​bedrijf te begrijpen en u hoger te rangschikken. Ontdek de beste backlinkmogelijkheden. Krijg automatisch inzicht en bespaar tijd tijdens de SEO-onderzoeksfasen.

1. Vind en repareer slechte recensies en push om uw SERP-ranglijst te verhogen

U kunt SERP API’s gebruiken om de online reputatie van uw organisatie te beheren.

Bezorgd over slechte PR? Ontvang een waarschuwing, zodat u het voor kunt zijn.

Vraagt ​​u zich af of slechte recensies ervoor zorgen dat uw producten lager in de SERP’s verschijnen? Ontdek het binnen enkele seconden.

SERP API’s kunnen jou en je team helpen met online reputatiemanagement (ORM).

Hoe? Door snel alle openbare webgegevens van zoekmachines te schrapen en in één oogopslag te zien welke pagina’s het hoogst scoren, om positieve en negatieve redenen, wanneer u zoekt naar merkzoekwoorden of productzoekwoorden.

Uw geautomatiseerde SERP API-tool laat u zien hoe uw merk bij het publiek wordt gepositioneerd en hoe deze factoren de positie ervan beïnvloeden.

Van daaruit kunt u een superieure strategie ontwikkelen die negatieve inhoud tegengaat met positieve inhoud, gebruikmakend van inzichten die zijn verkregen uit SERP-webgegevens om de reputatie en het bereik van uw merk te optimaliseren.

BijvoorbeeldSEO-teams kunnen zien hoe hun beoordelingen en scores zich verhouden tot hun concurrenten en eventuele negatieve pers of opmerkingen over hun merk volgen.

Het gebruik van een geautomatiseerde SERP API kan snel laten zien welke soorten websites als eerste verschijnen bij zoekopdrachten en of ze uw merk al dan niet in een gunstige positie plaatsen.

2. Bouw uw strategie op met zoekwoordonderzoek en realtime webgegevens

Traditionele SEO-tools vertrouwen op historische gegevens om u informatie te verstrekken, met resultaten of gegevens van een week of langer geleden.

Ze bieden gebruikers vaak niet de mogelijkheid om te zoeken op stad of andere gedetailleerde parameters. Dit wordt een probleem voor lokale SEO-specialisten, omdat de zoekresultaten van een zoekwoord voor een zoekwoord in Miami er anders uitzien dan in Orlando.

Het is tijd om uw concurrentie voor te blijven door uw strategie te creëren op basis van realtime webgegevens.

Hoe? SERP-API’s hebben de mogelijkheid om openbare webgegevens van pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines in realtime uit elk land, elke stad of locatie te schrapen, waardoor het perfect is voor internationale SEO en lokale SEO.

U kunt lokale SEO-strategieën en ORM-strategieën maken die de positie van uw merk op alle locaties in realtime verbeteren.

Door een geautomatiseerde SERP-schraper te gebruiken, kunt u:

Houd veranderingen bij in de resultaten van lokale zoekmachines of rankings ten opzichte van uw concurrenten. Ontdek trends die specifiek zijn voor zoekwoorden, beschrijvingen en links. Optimaliseer advertentiecampagnes. Vind onbenutte backlinkmogelijkheden. Dubbele gegevens die de zoekpositionering beïnvloeden.

3. Bekijk automatisch zoektrends en ontdek hiaten in de inhoud

U kunt SERP-API’s gebruiken om trends in zoekmachines te ontdekken en hiaten in uw contentmarketingstrategie bloot te leggen.

Webgegevens die zijn verzameld via SERP-API’s kunnen nieuwe en huidige inhoudsideeën identificeren, zoals blogs, artikelen of video’s, die u kunnen helpen bij het maken en beheren van hoogwaardige inhoud die organisch verkeer stimuleert.

Hoe? Een geautomatiseerde SERP API kan je direct inzicht geven in wat je contentstrategie voor 2023 moet bevatten.

4. Krijg direct inzicht in de meest effectieve titeltags, metabeschrijvingen en backlinkmogelijkheden

SERP-API’s halen titels, tags en beschrijvingen op uit SERP’s.

Dit betekent dat u de inhoud kunt zien die u nodig hebt zonder door honderden SERP’s te hoeven navigeren.

Met deze informatie kunt u uw pagina’s beter optimaliseren om hoger in zoekopdrachten te verschijnen dan de pagina’s, producten of services van uw concurrenten.

Hoe? Door resultaten van concurrenten, openbare websites en inhoud te elimineren, kunt u gebieden identificeren om uw eigen titeltags en metabeschrijvingen te verbeteren.

U kunt ook ongebruikte backlinkmogelijkheden ontdekken om uw pagina’s verder te verbeteren en ervoor te zorgen dat ze als eerste verschijnen in trending zoekresultaten.

Het beste gedeelte? Je kunt het automatisch doen.

5. Automatiseer uw SERP-schraaptaken met SERP API’s

SERP-API’s kunnen het SERP-schraapproces automatiseren.

Als u een lokaal bedrijf bent met veel locaties of een internationale SEO-professional die een lokale SEO-strategie gebruikt voor internationale rankings, weet u dit maar al te goed: veel verschillende elementen kunnen van invloed zijn op de resultaten die op een pagina worden weergegeven, zoals locatie, zoek- en apparaatgeschiedenis.

SEO-bureaus hebben ook meerdere klanten en het kan uren duren om voor elke klant handmatig te schrapen.

Als gevolg hiervan is het niet haalbaar om de SERP’s handmatig te pollen en nauwkeurige resultaten in realtime te retourneren.

Hoe? Met SERP-schrapers kunt u webgegevens uit talloze bronnen tegelijk automatiseren en ophalen, waardoor uw teams sneller grote hoeveelheden gegevens kunnen verzamelen en meer inzicht krijgen in de positionering van hun zoekresultaten.

Veel webgegevensproviders bieden SERP-API’s die weinig of geen expertise vereisen om webgegevens van resultatenpagina’s te schrapen.

Deze tools zijn specifiek ontworpen om alle grote zoekmachines te targeten.

Net als bij de infrastructuur voor gegevensverzameling, bevatten sommige tools zelfs ontgrendelingstechnologie, en wat nog belangrijker is, de gegevensprovider zal de SERP-API’s automatisch bijwerken nadat zoekmachines de resultatenpagina’s hebben gewijzigd, waardoor nauwkeurige en ononderbroken realtime webgegevensverzameling wordt gegarandeerd.

Dit is uiterst belangrijk gezien het feit dat er voortdurend wijzigingen worden aangebracht in de structuur en algoritmen van de SERP’s en dat er steeds vaker nieuwe functies aan deze pagina’s worden toegevoegd.

Rust uw SEO-teams vandaag nog uit met veilige SEO-automatisering

SERP-API’s kunnen u de extra tools bieden die u nodig hebt om uw strategieën voor ORM, gelokaliseerde SEO, contentoptimalisatie, realtime ranking-tracking en andere SEO-gerelateerde projecten te optimaliseren.

Met behulp van SERP API’s is het verzamelen van nauwkeurige en realtime web-SERP-gegevens een aanzienlijk beter beheersbare taak geworden en hebben SEO-teams een directe lijn naar verschillende doelgroepen en SERP’s over de hele wereld gegeven.

Probeer nu de SERP API van Bright Data!

PROBEER NU GEAUTOMATISEERDE SNAKE API’S



Source link

More To Explore

Uitdagingen en kansen voor verkopers
Marketing Nieuwtjes

Uitdagingen en kansen voor verkopers

Het moederbedrijf van Google, Alphabet Inc., rapporteerde voor het vierde achtereenvolgende kwartaal een dalende winst. Het boekte de afgelopen drie maanden een omzet van $

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!