fbpx

5 winstgevende manieren om een ​​hoger rendement op betaalde media te behalen

5 winstgevende manieren om een ​​hoger rendement op betaalde media te behalen

Share This Post


Wilt u het beste van twee werelden: lagere kosten per klik (CPC) en meer hoogwaardige leads?

Benieuwd hoe je in 2023 het maximale uit je betaalde marketingbudget haalt?

Een strategie voor betaalde media is om een ​​breed net uit te werpen en meer verkeer te genereren, maar een krachtigere benadering is om specifieke doelgroepen te targeten om het juiste verkeer te krijgen.

Het is tijd om kosteneffectieve strategieën te verkennen die de advertentie-uitgaven optimaliseren en de prestaties maximaliseren, vooral als uw bedrijf bezuinigt om zich voor te bereiden op economische veranderingen.

Op 1 maart heb ik een webinar gemodereerd met Tucker Stoffers, Senior Director of Growth Marketing bij Divvy.

Toffers presenteerde vijf betaalde mediastrategieën met bruikbare inzichten en kritische benaderingen om uw bedrijf te laten groeien terwijl u meer geld verdient.

Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

belangrijkste punten

Zorg voor het juiste, gerichte verkeer, niet het maximum, met uw betaalde advertenties. Denk verder dan Facebook en Google om te profiteren van platforms van niveau 2. Maak gebruik van platformspecifieke plaatsingen, functies en functionaliteiten om het meeste uit elke advertentie te halen.

Niet al het verkeer is gelijk gemaakt.

Het is beter om je te concentreren op het juiste verkeer, niet op het maximum. Dus hier zijn vijf betaalde mediatactieken die u kunnen helpen winstgevende expansie te realiseren.

1. Laat uw advertentietekst de verkeerde doelgroep voor u uitsluiten

U kunt advertentietekst gebruiken om het zware werk te doen als onderdeel van uw targetingstrategie.

[Discover two excellent examples] Direct toegang tot het webinar →

Zorg ervoor dat u verschillende berichten naar verschillende doelgroepen stuurt en gebruik unieke berichten om uw doelgroep te identificeren.

2. Gebruik visuele aanwijzingen om de juiste signalen naar je publiek te sturen

Zorg ervoor dat je de interesses van je publiek aanspreekt en zorg ervoor dat ze weten met wie je praat.

3. Denk buiten de gebaande paden

Er zijn veel mogelijkheden buiten Google en Facebook.

Probeer deze Tier 2-platforms te gebruiken:

Amazone. Walmart. Quora. Reddit. Pinterest. Programmatisch

[Discover what Tier 2 means & why they work better] Direct toegang tot het webinar →

4. Laat platforms meer voor je werken

Elk platform heeft functies en kenmerken die u helpen het maximale uit uw advertenties te halen.

Profiteer van beschikbaar onroerend goed

Overweeg optimalisatie.

Maak je geen zorgen. U hoeft uw strategie niet te wijzigen of uw campagnes te herstructureren.

Concentreer u in plaats daarvan gewoon op het meeste uit de plaatsing halen.

Zie hoe de nieuwste advertentie, door Metadata, gebruik maakt van de ruimte:

Slimmere advertenties: 5 kosteneffectieve manieren om betere prestaties uit betaalde media te halenDivvy, maart 2023

Metadata maken gebruik van deze plaatsing van interstitial-advertenties op LinkedIn.

Slaap niet op donkere plekken

LinkedIn-tekstadvertenties genereren misschien niet veel snelle klikken, maar ze genereren ongelooflijke vertoningen.

[Find out how] Direct toegang tot het webinar →

Haal het meeste uit verhaaladvertenties

Mis de kans niet om uw verhaal te vertellen of uw merk een sterk imago te geven.

Slimmere advertenties: 5 kosteneffectieve manieren om betere prestaties uit betaalde media te halenDivvy, maart 2023

De nieuwste advertentie gebruikt levendige kleuren en wat sociaal bewijs met sterbeoordelingen om het meeste uit de witruimte te halen.

Profiteer van conversatieadvertenties op LinkedIn

Hoewel conversatie-advertenties op LinkedIn niet zoveel schaalmogelijkheden bieden, kunnen ze wel in aanmerking komen voor klikken naar uw site en bestemmingspagina.

Net als bij de oude LinkedIn Messenger-advertenties, kunt u veel meer tijd en veel meer ruimte in beslag nemen en uw verhaal vertellen.

[Get higher returns on paid media] Direct toegang tot het webinar →

5. Geef prioriteit aan interne marketing

Uw marketinginspanningen kunnen alleen zo ver gaan met uw marketingteam. Overweeg het volgende om uw bereik uit te breiden:

Laat het hele bedrijf op de markt brengen wat u verkoopt. Focus op marketing elke week. Deel het waarom, hoe en wat er voor hen in zit.

[Uncover the BONUS tip] Direct toegang tot het webinar →

[Slides] Slimmere advertenties: 5 kosteneffectieve manieren om betere prestaties uit betaalde media te halen

Hier is de presentatie:

Doe mee met ons volgende webinar!

Hoe een klantreis jouw contentstrategie beïnvloedt

In deze sessie bespreken Wayne Cichanski, vice-president van zoeken en site-ervaring bij iQuanti, en Jill Perlberg, vice-president en hoofd van contentstrategie en klantervaringmarketing bij Northwestern Mutual, manieren om het klanttraject te domineren en prospects om te zetten van interesse naar actie . .

Afbeeldingscredits:

Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal



Source link

More To Explore

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af
Marketing Nieuwtjes

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af

OpenAI heeft zijn AI-classificatie, een tool die is ontworpen om door AI gegenereerde tekst te identificeren, stopgezet na kritiek op de nauwkeurigheid ervan. De beëindiging

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!