Op zoek naar slimmere manieren om uw investering in digitale advertenties te gebruiken?
Nu meer bedrijven hun uitgaven beginnen te beteugelen, is het belangrijker dan ooit om kosteneffectieve strategieën te implementeren om het rendement op investering (ROI) te maximaliseren.
Dus hoe kunt u uw advertentiegeld harder laten werken en meer waarde uit uw marketingbudget halen?
In ons volgende webinar leert u hoe u uw campagnes kunt afstemmen om meer van uw doelgroep te bereiken, in plaats van te betalen voor niet-gekwalificeerde leads, want wat heeft het voor zin om nieuw verkeer naar uw website te trekken als u niet de juiste doelgroep aantrekt?
Door u te concentreren op een zeer specifiek marktsegment, kunt u uw merkboodschap definiëren en verduidelijken om gespecialiseerde advertenties te plannen voor een betere ROI.
Sluit je aan bij Tucker Stoffers, Senior Director of Growth Marketing bij Divvy, terwijl hij vijf betaalde mediastrategieën voor winstgevende groei bespreekt.
Kernpunten van dit webinar:
Denk verder dan Facebook en Google om te profiteren van platforms van niveau 2. Maak gebruik van platformspecifieke plaatsingen, functies en functionaliteiten om het meeste uit elke advertentie te halen. Zorg voor het juiste verkeer, niet het meeste, met uw betaalde advertenties.
Of u nu marketing voert met een krap budget of zich gewoon voorbereidt op economische veranderingen, u zult nuttige informatie en belangrijke strategieën ontdekken om u te helpen uw bedrijf te laten groeien en te domineren tijdens de recessie.
Ben je klaar om de waarde van je campagne te maximaliseren en er het maximale uit te halen?
Schrijf u in voor dit webinar en leer hoe u nieuwe betaalde digitale mediastrategieën in uw voordeel kunt gebruiken.
U krijgt ook de mogelijkheid om de experts te vragen naar uw unieke situatie in een live Q&A-sessie. En als je de livesessie niet kunt bijwonen, meld je dan toch aan en we sturen je een opname na het evenement.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!