fbpx

6 sleutels die uw bedrijf nodig heeft om te winnen met uw marketingbureau

6 sleutels die uw bedrijf nodig heeft om te winnen met uw marketingbureau

Share This Post


Wilt u uw digitale strategie verder ontwikkelen en uw bedrijf op weg helpen naar succes?

Of u nu een bedrijfseigenaar bent die met een bureau werkt of een digitale marketeer die meer bandbreedte nodig heeft, een van de grootste uitdagingen waarmee u wordt geconfronteerd, is uzelf te onderscheiden in dit oververzadigde landschap.

De meest impactvolle campagnestrategieën zijn bedoeld om waardecreatie te stimuleren en u te helpen uw doelen te bereiken.

Vertrouwen opbouwen bij uw bureau en een solide marketingbasis leggen, is een trefzekere manier om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Op 12 oktober heb ik een webinar gemodereerd met speciale CallRail-gasten Eric en Erin Wilder, medeoprichters van 81 & Sunny Digital Media.

The Wilders ontdekte manieren om een ​​duidelijke, transparante en vertrouwde samenwerking met uw bureau te hebben die resultaten oplevert.

Hier een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de hele presentatie.

Sleutel #1: Transparantie

Er moet vanaf het begin vertrouwen zijn. Transparantie is vanaf het begin essentieel, vooral als de adverteerder in het verleden is verbrand.

Laat een adverteerder nooit in het ongewisse; laat in plaats daarvan zien hoe elke dollar wordt geïnvesteerd. Het is belangrijk om te laten zien wat er wordt gedaan.

Zorg er ook voor dat alle advertentieaccounts eigendom zijn van de adverteerder; ze moeten hun gegevens achterlaten bij het einde van de vereniging.

[Find out how to make your working relationship more comfortable] Direct toegang tot het webinar →

Sleutel 2: Respecteer de media als investering

Behandel investeringen in digitale media op dezelfde manier als traditionele financiële investeringen.

Houd er rekening mee dat ze inherent risico’s met zich meebrengen, een bepaald kapitaalniveau vereisen om deel te nemen en op verantwoorde wijze moeten worden beheerd.

Zorg ervoor dat u het investeringsniveau en de ROI-verwachtingen realistisch houdt.

[Know the right questions to ask] Direct toegang tot het webinar →

Sleutel 3: Zorg ervoor dat de wiskunde klopt

Om ervoor te zorgen dat programma’s vanaf het begin succesvol zijn, moet de wiskunde altijd logisch zijn.

Voordat een bureau bijvoorbeeld een campagne start, moet het inzicht hebben in de winstmarges van de adverteerder en wat voor soort kosten per lead (CPL) of kosten per actie (CPA) moet worden bereikt om evenwicht te bereiken of ‘succesvol’ te zijn.

U moet het competitieve landschap, uw doelen en of een programma zinvol is, zelfs vanaf het begin begrijpen.

[Discover an exercise you can do together] Direct toegang tot het webinar →

Sleutel 4: Stel realistische verwachtingen

Stel realistische verwachtingen voor het investeringsniveau en de ROI. Overdrijf niet direct succes, want het kost tijd en gegevens om daar te komen.

Succes kan worden gemeten in rendement of door “break-even” terwijl het klantenbestand groeit.

Een rekenmachine kan investerings- en ROI-verwachtingen weergeven met alle externe variabelen.

6 sleutels die uw bedrijf nodig heeft om te winnen met uw marketingbureau81 en Sunny voor CallRail, oktober 2022

Als u eenmaal uw succesformule kent, kunt u uw bereik nog verder vergroten.

Als u de gegevens kent, weet u waar u moet optimaliseren. En dit hangt nauw samen met de volgende sleutel.

Sleutel 5: Volg alles

Gegevens vertellen altijd het echte verhaal. Het gebruikersgedrag verandert voortdurend en de consument zal je misschien verrassen!

Hier leest u hoe u elke geïnvesteerde dollar kunt volgen:

Gebruik native trackingtools van Google en Facebook om aan de slag te gaan. Voeg call tracking toe om je dataset te verrijken als je een programma start met twee kanalen (bijvoorbeeld Google en Bing of Google en Facebook). Gebruik rijke conversiegegevens om slimmere en snellere optimalisaties voor uw wereldwijde marketingcampagne uit te voeren, inclusief het verschuiven van uw budget van het ene kanaal naar het andere op basis van kosten per verkoop.

Als u de gegevens kent, kunt u niet alleen de kosten per lead begrijpen, maar ook de kosten per verkoop per kanaal.

Uiteindelijk wil je twijfel over het investeren in specifieke kanalen wegnemen op basis van echte resultaten.

[Discover what else you can track] Direct toegang tot het webinar →

Sleutel nr. 6: Neem de “Als u wint, winnen wij”-benadering.

Als bureau doet u wat het beste is voor het bedrijf van de adverteerder, want het verhogen van hun inkomsten betekent ook dat u groeit.

Zorg er ook voor dat uw directe contactpersoon er goed uitziet. Wie je ook aan boord heeft gebracht, promoot ze zodat je langer kunt blijven.

Als beide succesvol zijn, investeer dan in een langetermijnpartnerschap waarvan beide bedrijven profiteren.

[Learn from a case study that gave a 4,000% increase in investment] Direct toegang tot het webinar →

[Slides] 6 sleutels die uw bedrijf nodig heeft om te winnen met uw marketingbureau

Hier is de presentatie.

Doe mee met ons volgende webinar!

Aanpassen aan nuttige inhoud en kernupdates van Google

Ontdek hoe nuttige inhoud en kernupdates van Google in uw voordeel kunnen werken. Hoe kunt u uw contentstrategie aanpassen aan de laatste updates van Google? Ontdek hoe nuttige inhoud uw zoekresultaten in de zoekresultaten kan verbeteren.

Afbeeldingscredits

Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!