fbpx

Bel nu: +32 468 11 25 93

Adverteerders kunnen de komende weken conversiewaarden aanpassen in 'Slim bieden'

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

“Je kunt conversiewaarden aanpassen op basis van kenmerken zoals locatie, apparaat en doelgroep. Door een regel toe te passen op deze kenmerken, kunt u de conversiewaarden aanpassen om deze beter af te stemmen op uw bedrijfsresultaten", zegt Stephen Chang , Product Manager, Google Ads in een aankondiging.

Deze toegevoegde functie betekent dat bedrijven hun inherente kennis van wat er in hun branche werkt, kunnen gebruiken om hun conversiepercentages in Google Ads te verbeteren. Als adverteerders bijvoorbeeld weten dat bepaalde doelgroepen of mensen op bepaalde locaties de meeste kans hebben om te converteren, kunnen ze een regel instellen om de conversiewaarde voor de gekozen groep met twee te vermenigvuldigen.

“Deze regels worden ook gebruikt door Conversiewaarde maximaliseren en Doel-ROAS om uw biedingen in realtime te optimaliseren. Conversiewaarderegels zullen de komende weken beschikbaar zijn voor Slim bieden in Zoeken, Shopping en Display,' schreef Chang.

Bron: Google

Waarom het ons iets kan schelen. “Dit is een geweldige functie-toevoeging. Ik vind het geweldig omdat het bedrijven in staat stelt om hun intuïtieve/institutionele kennis in machine learning te krijgen om nauwkeuriger te optimaliseren”, tweette Robert Brady , PPC-expert bij Righteous Marketing. Als dit beschikbaar is in slim bieden, kunnen adverteerders campagnes ook afstemmen op hun individuele zakelijke doelen en aanpassen wanneer campagnes in realtime plaatsvinden (zoals voor verkoop, evenementen en dergelijke).

Meer Google Ads-nieuws:


Over de auteur

Carolyn Lyden is de Director of Search Content voor Search Engine Land en SMX. Met expertise in SEO, contentmarketing, lokaal zoeken en analyses, richt ze zich op het gemakkelijker maken van het werk van marketeers met belangrijk nieuws en educatieve content.

More To Explore