fbpx

Belangrijke informatie voor uw strategie voor 2023

Belangrijke informatie voor uw strategie voor 2023

Share This Post


De toekomst ziet er rooskleurig uit voor interne SEO-professionals, ondanks een lange periode van onzekerheid met frequente algoritmeveranderingen en ontslagen.

Recente trends laten zien dat bedrijven er steeds meer naar op zoek zijn om SEO te integreren in hun bredere marketinginspanningen, en interne SEO-professionals hanteren concurrerende salarissen.

Maar dat betekent niet dat de branche geen tegenslagen heeft: interne SEO-professionals staan ​​nog steeds voor een unieke reeks uitdagingen binnen het veld.

En als u uw strategie voor het komende jaar wilt bepalen, moet u weten wat ze zijn en hoe ze uw inspanningen kunnen beïnvloeden.

Gelukkig de onze SEO-status Het breakout-rapport bevat alle interne SEO-inzichten die je nodig hebt om vooruit te komen.

Binnenin vind je tonnen first-party data om je SEO-strategie te ondersteunen en de prestaties van je afdeling in 2023 te verbeteren.

We hebben informatie verzameld van SEO-professionals zoals u over onderwerpen als:

loon Budgetten. Nieuwe bedrijfsstrategieën. Successtatistieken. ROI

Download ons speciale interne SEO-rapport en ontdek hoe u uw team volgend jaar kunt voorbereiden op succes.

De beste interne statistieken over de staat van SEO

De concurrentie is groot voor ervaren interne SEO-professionals die hoge salarissen verdienen. In-house SEO-professionals staan ​​voor unieke uitdagingen in hun rol binnen grotere bedrijven. Prospects begrijpen elkaar niet goed en het bewijzen van ROI kan moeilijk zijn.

Interne SEO-budgettrends

Meer dan 50% van onze respondenten zei dat ze werken met budgetten van $ 5.000 of minder. Buiten dat, variëren de budgetten voor interne SEO-teams aanzienlijk.

Terwijl interne business-to-business (B2B) teams een gemiddeld budget hadden van $ 2.628,54, hadden business-to-consumer (B2C) en e-commerce teams bijna $ 1.000 meer om mee te werken.

Hoe interne budgetten worden toegewezen

Ongeacht de omvang van het budget, de top vijf gebieden waar interne B2B- en B2C-SEO-professionals hun uitgaven aan besteedden, waren:

SEO op de pagina (14,8%). Contentmarketing (12,5%). Technische SEO (12,4%). Webontwikkeling (9,6%). Linkbuilding (9,0%).

Waar hebben interne teams hun budgetten aan toegewezen?

Bekijk het volledige aanvullende rapport voor meer budgettendensen op het gebied van inkomende SEO.

De grootste uitdagingen voor interne SEO-professionals

Volgens onze enquêteresultaten ervoer 73,8% van de interne SEO-professionals dit jaar een toename in ROI voor hun inspanningen. Dit betekent echter niet dat dit jaar zonder uitdagingen is geweest.

Veel SEO’s zeggen dat ze worstelden met zaken als strategische problemen, afstemming met andere afdelingen en het opschalen van hun strategieën, maar de grootste hindernis voor interne SEO’s dit jaar? Het gebrek aan middelen.

Sterker nog, 21,0% van de interne SEO-professionals wees op beperkte middelen als een grote uitdaging.

Welke uitdagingen ben je dit jaar tegengekomen?

Klaar om de volgende stap te zetten?

Als je een interne SEO-professional bent die in 2023 een voorsprong op de concurrentie probeert te behalen, is het tijd om je volgende zet te plannen, en met ons State of SEO: In-House Report heb je alle feiten. je nodig hebt binnen handbereik.

Meer weten over de huidige staat van interne SEO? Lees het exclusieve rapport om uw strategie voor het komende jaar te onderbouwen.

Download Stae Of SEO: intern rapport



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!