Dit bericht is gesponsord door Moz. De meningen in dit artikel zijn die van de sponsor.
Met de opkomst van AI-aangedreven tools, generatieve inhoud en grote taalmodellen (LLM’s), is onze branche getuige van een snelle verandering in de manier waarop zoekers zoeken en hoe deze SERP’s worden bediend.
Er is nog nooit zo’n cruciaal moment geweest om vaardigheden te verbeteren, nieuwe partnerschappen te smeden en te leren profiteren van opkomende technologieën.
De rol die SEO-professionals zullen spelen in het snel evoluerende zoeklandschap staat bij velen in de branche hoog in het vaandel.
Het lijkt dus passend dat het thema van Moz’s 18e jaarlijkse conferentie, MozCon, gepland voor 7-8 augustus in Seattle, WA, The Future of Search is.
Om de release van het thema 2023 te vieren, hebben we een aankondiging.
De ultieme zoekwedstrijd begint nu!
MozCon lanceert de ultieme online speurtocht waarbij iedereen kans maakt op een gratis toegangsbewijs voor MozCon!
We hebben allemaal de grap uit de industrie gehoord over de beste plek om een lijk te verbergen… pagina 2 van Google. Maar hoe zit het met oneindig scrollen en alle SERP-functies?
Hoe maak je kans op een gratis ticket voor MozCon
Er worden in totaal tien prijzen uitgereikt: twee persoonlijke MozCon-tickets, drie Livestream-pakketten en vijf Livestream-only-tickets.
Dit is wat u moet doen:
Moz zal #MozConSearch-aanwijzingen op Twitter lanceren om de verblijfplaats van drie verborgen gouden kaartjes te onthullen. Houd je ogen open van 20-27 juni. Zoek een Golden Ticket en maak kans op een plaats op MozCon 2023.
Heb jij het in je om een verborgen gouden kaartje te vinden? Doe mee met de zoektocht
Groepsfoto van Women In Tech SEO met Roger Mozbot op Camp MozCon 2022
Wat te verwachten bij MozCon
Geïnspireerd door populaire sciencefiction-tv- en filmklassiekers zoals ‘The Jetsons’ en ‘Tomorrowland’, liet MozCon zich inspireren door gaststad Seattle, locatie van de Wereldtentoonstelling ‘City of the Future’ in 1962 en de thuisbasis van de iconische Space Needle. 2023. zal enthousiaste aanwezigen meenemen naar een meeslepend, retro-futuristisch ruimtelandschap, allemaal tegen de achtergrond van het langverwachte nieuwe Summit Building van het Seattle Convention Center.
De conferentie organiseert een happy hour op de openingsavond op een privédaktuinterras, en de legendarische MozCon Closing Bash vindt plaats in het Seattle Museum of Pop Culture, op slechts een korte monorailrit van het conferentiecentrum. SEO’s, mensen van bureaus, contentmarketeers, andere marketingprofessionals en leidinggevenden kunnen grote waarde verwachten in het bijwonen van MozCon.
Bovendien doen we een aankondiging die je niet wilt missen!
MozCon-bezoekers zwaaien naar de camera terwijl ze genieten van de presentaties van 2022
De basis leggen voor de toekomst van SEO
Tijdens de tweedaagse conferentie zullen 21 sprekers hun ideeën, inzichten en tactische benaderingen delen om opkomende trends en technologieën te omarmen.
Andi Jarvis van Eximo Marketing zal ingaan op wat marketinglessen uit het verleden ons kunnen leren over de toekomst en hoe we die kennis kunnen gebruiken om marketingstrategieën vandaag een boost te geven.
Lidia Infante van Sanity leidde het gesprek over headless SEO en hoe het snel een essentiële vaardigheid wordt voor SEO’s om te leren.
Van ChatGPT en Bing’s Prometheus tot Google’s Bard, kunstmatige intelligentie (met name grote taalmodellen) verstoort het zoeken zoals we dat kennen. Moz’ eigen marketingwetenschapper, Dr. Pete Meyers, zal ons laten zien hoe we deze tools aan het werk kunnen zetten, niet alleen om onze SEO-banen te behouden, maar ook om onze SEO-carrières te verbeteren.
Ross Simmonds, CEO van Foundation Marketing, staat bekend om zijn ‘creëren-eens-distribueren-voor altijd’-benadering van contentmarketing. Ross zal ons laten zien hoe AI in ons werk kan worden geïntegreerd en wat we kunnen doen om ervoor te zorgen dat we voorop lopen als het gaat om het gebruik van deze tools, het toepassen van technologie en het vinden van voordelen te midden van snelle veranderingen.
“Met ChatGPT, TikTok en de lancering van de nieuwe SERP is er nooit een beter moment geweest om de beste en slimste koppen op het gebied van SEO bij elkaar te brengen om deze veranderingen te overwegen, inzichten te delen en praktisch advies te geven”, aldus Joelle Irvine, Chief Marketing Officer van groei in Moz. “Uiteindelijk gaat deze conferentie over vooruitkijken, anders denken en samen evoluerende uitdagingen overwinnen. MozCon-deelnemers kunnen verwachten dat ze weer vol energie aan het werk gaan met nieuwe ideeën, nieuwe connecties en nieuwe strategieën om hun digitale marketing- en SEO-doelen rechtstreeks te beïnvloeden”.
Naast het horen van experts uit de industrie, zullen MozCon-deelnemers profiteren van intieme paneldiscussies en levendige netwerkevenementen om ideeën uit te wisselen met gelijkgestemde collega’s.
Haal je tickets voordat het te laat is!
De Early Bird krijgt meestal de worm (of in dit geval de korting), maar je hebt geluk! MozCon heeft een beperkt aantal tickets vrijgegeven als onderdeel van een Night Owl-deal die potentiële bezoekers een laatste kans biedt om te besparen op hun persoonlijke tickets.
Night Owl-tickets zijn beperkt in aantal en kunnen worden gekocht tot 30 juni 2023.
Beeldcredits
Uitgelichte afbeelding: van Moz. Gebruikt met toestemming.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!