Het digitale landschap is zeer competitief en zeer oververzadigd.
En als het gaat om digitale marketing, hoe kunt u uw bedrijf onderscheiden van de concurrentie en de aandacht trekken van uw doelgroep?
Wat zijn enkele effectieve tactieken voor het maken van boeiende campagnes die zeker zullen opvallen?
Het antwoord: inzicht in de vertrouwensniveaus die helpen bij het bouwen van een solide marketingfundament.
Vertrouwen opbouwen bij het door u gekozen bureau of marketingteam en een sterke marketingbasis leggen, is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf.
Schrijf je in voor ons webinar, 6 sleutels die uw bedrijf nodig heeft om te winnen met uw marketingbureauen ontdek hoe u relaties opbouwt en effectieve campagnes maakt die echte interesse wekken en overweging omzetten in conversies.
1. Breng je doelen op één lijn
In deze livesessie leert u de belangrijkste gebieden waarop uw bureau moet aansluiten bij uw doelen:
transparantie: Hoe u 100% transparantie krijgt over elke dollar die u investeert met één doel voor ogen: een echt rendement op uw investering (ROI) leveren.
investeringen: Hoe u uw investeringen in digitale media op dezelfde manier respecteert als traditionele financiële investeringen.
Beleggingsmodellen: Begrijp dat de wiskunde altijd logisch moet zijn om ervoor te zorgen dat de investeringsmodellen die worden geïmplementeerd, programma’s voor succes opzetten.
verwachtingen: Hoe samen te werken om realistische verwachtingen te scheppen in termen van investeringsniveau en ROI.
Volgen: Leer hoe u alles kunt volgen: Gegevens vertellen altijd het echte verhaal.
resultaten: Wederzijds begrip dat als uw bedrijf wint, uw bureau/team ook wint!
De meest impactvolle digitale strategieën zijn die gericht op transparantie met uw marketingteam en het creëren van waarde voor gebruikers.
In dit webinar Eric en Erin Wilder, mede-oprichters van 81 & Sunnyleer meer over deze principes en hoe ze u kunnen helpen resultaten te behalen.
De sleutel tot online succes met een bureau is het begrijpen van de delicate balans van uw doelen, het stellen van realistische verwachtingen en ervoor zorgen dat de investeringsmodellen die worden geïmplementeerd u zullen helpen uw doelen te bereiken.
“Het gaat niet om het volgen van de traditionele marketingtrechter (bewustzijn → overweging → conversie), aangezien dit algemeen bekend is bij alle marketeers en adverteerders. Het is hoe een marketeer binnen de marketingtrechter presteert, rekening houdend met de doelen van de klant en de beschikbare middelen, die een partnerschap schaalbaar en succesvol maakt.”
– 81 en zonnig
2. Begrijp uw bedrijf
Vraag uzelf bij het implementeren van een digitale marketingstrategie voor uw bedrijf af:
In welke platforms moet ik investeren om de doelstellingen van het bedrijf te bereiken? Welke platforms produceren leads van de hoogste kwaliteit op basis van een conversie-naar-verkoopratio of zorgen voor meer online verkoop? Welk platform is het meest efficiënt of het meest winstgevend voor mijn bedrijf? Past leadkwantiteit of leadkwaliteit beter bij mijn bedrijfsmodel? Kan ik me een multi-channelstrategie veroorloven en toch winstgevend zijn? Investeer ik genoeg om te concurreren met of beter te presteren dan mijn concurrentie?
Vooruit komen in deze oververzadigde markt begint met het afstemmen van doelen op uw bureau en het creëren van waarde voor uw publiek.
Wilt u uw concurrentie verslaan en organische conversies verhogen?
Doe mee met ons en onze speciale gasten 12 oktober om 14.00 uuren leer wat er nodig is om een winnende digitale strategie voor uw bedrijf te ontwikkelen.
U krijgt ook de mogelijkheid om te vragen naar uw unieke situatie in een live Q&A-sessie.
Kun je het live webinar niet bijwonen? Meld je nu aan en we sturen je de on-demand versie na het evenement.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!