BRAND MANAGEMENT LIMBURG

Brand bekendheid is één van de redenen waarom we veel cola kopen, of bepaalde kleren dragen. Brand bekendheid bouwt een groep van volgers die het adverteren voor jou zullen doen.  Zonder je brand te groeien, kan je niet echt groeien.

Waarom je moet investeren in:

BRAND MANAGEMENT

home_wallet_iconbox1.png

Veiligheid

In donkere tijden kan je brand bekendheid je redden. Het kan je heel wat besparen op adverteren.

home_wallet_iconbox2.png

MEER SALES

Door meer mensen die je kennen, en meer betrouwbaarheid... Zijn mensen meer geneigd te kopen.

home_wallet_iconbox5.png

ORGANISCH BEREIK

Mensen zullen zelf naar je opzoek gaan omdat ze bekend zijn met je merk. Ze zullen geneigd zijn te kopen.

Investeer in je brand bekendheid

Een brand uitbouwen kan een vrij moeilijk iets zijn, zeker als je er de alledaagse taken nog bij moet nemen. Vaak kan het gewoon niet de prioriteit zijn, terwijl het zeker super belangrijk is. Daarom kan je ons in huren om jou brand management onder onze hoede te nemen.

Websito heeft al jaren ervaring met het uitbouwen van merken.

Richt je op de Market die van belang is. - Brand management Limburg

Hoe kun je je onderscheiden van honderden, zo niet duizenden concurrenten die beweren beter te zijn in een snel groeiende markt? 

Het doel is om te begrijpen dat u niet langer op lokaal niveau concurreert. In het huidige Digitale Tijdperk zit de groei in zowel online als offline technologieën, de hele wereld is uw doelgroep, letterlijk.

Door uw merk en zijn geloofwaardigheid te vestigen, geeft u uw klanten een geldige reden om u te overwegen voordat u zich elders begeeft. 

Uit onderzoek blijkt ook dat mensen zich liever associëren met bedrijven met een geloofwaardig, gerenommeerd merk dan met bedrijven die dat niet doen.

Voor het grootste deel blijven kleine bedrijven verblind door de valse veronderstelling dat “merken” uitsluitend “grote vissen” van de vijver betekenen die ongebreidelde toegang hebben tot massale budgetten en nationale erkenning.

Als gevolg daarvan accepteren ze hun eigen lot en doen ze weinig anders dan het bedenken van mooie visitekaartjes of een pakkend logo. Dit is ironisch, gezien het feit dat het kleine bedrijven zijn die meer gebruik moeten maken van branding dan hun bedrijfsgeharde concurrenten.

Immers, branding geeft uw doelgroep een duidelijk gevoel van doelgerichtheid, een goed gedefinieerde routekaart en een geloofwaardige stem die mensen willen horen.

Jou Brand definieert de ‘u’ in uw bedrijf

Om te beginnen is branding veel meer dan alleen uw logo, het omvat alles wat u doet of beweert te doen als een bedrijf.

Uw merk is de verzameling van de percepties, ideeën en ervaringen van uw klanten. Het is het gezicht, de persoonlijkheid en de waarden die uw bedrijf en alles daartussenin uitdrukt.

Nog belangrijker is dat elk aspect van uw bedrijf, of het nu gaat om uw online aanwezigheid, de toon van uw e-mails of de manier waarop u een dienst presenteert, verkoopt en levert, dit alles vangt de essentie van uw branding en stuurt een unieke boodschap over hoeveel u uw eigen bedrijf respecteert.

Daarnaast vertegenwoordigt uw merk wie u bent, waar u in gelooft en hoe u door uw publiek wilt worden gezien. Daarom is branding van een bedrijf belangrijk voor elke organisatie.

Bel +32 468 11 25 93 om te spreken met een Online Brand & Reputation Management Specialist van Websito.

Bekijk hoe Online Brand Management uw bedrijf kan helpen de markt te bereiken die er toe doet.

U kunt resultaten en ROI behalen met behulp van onze Online Brand Management Services.

Jouw missie is om ze jou te laten zien als een betrouwbare denker en beïnvloeder die hun behoeften of problemen aanpakt door middel van Expertise, Authoritativeness en Betrouwbaarheid. Uw merk moet de volgende doelstellingen bereiken:

  • Zijn boodschap duidelijk overbrengen
  • Definieer uw Geloofwaardigheid
  • Bouw inhoud die emotioneel aansluit bij uw publiek
  • Loyaliteit en goodwill genereren
  • Motiveer uw leads en potentiële publiek om te kopen of om de volgende stap te nemen

Zie de kracht van online Brand management

  • 1 of 2 sterren bedrijven verliezen meer dan 86% van hun klanten op Google & Yelp
  • Meer dan 90% van de consumenten aarzelt om een product te kopen zonder recensies.
  • Meer dan 80% van de consumenten leest negatieve recensies om de aankoopbeslissing te helpen beïnvloeden.
  • Meer dan 75% van de kliks wordt gemaakt op websites die op de 1e pagina staan.
  • Meer dan 72% van de prospects onderneemt geen actie, tenzij ze online beoordelingen hebben gelezen.
  • Meer dan 40% van de consumenten vertrouwt bedrijven die reageren op beoordelingen
  • Meer dan 80% van de beoordelingen komt voort uit vervolgonderzoeken na een aankoop.
  • Meer dan 24% van het totaal aantal clicks wordt gemaakt naar de #1 positie website.

Er zijn enorme voordelen verbonden aan het inhuren van ons Online Brand Management Agency. Uw kunt uw intentie definiëren door middel van branding

Illustreer de gewaagde proclamatie die uw bedrijf maakt. Het vertelt uw publiek dat u het meent, dat u hier bent om alle beloftes van uw bedrijf na te komen.

Alles wat uw organisatie belichaamt moet gemakkelijk herkenbaar zijn in het hele merk.

Wat wilt u van uw bedrijf? Wat het ook is, uw Brand Management zal het leveren. Maar eerst moet u begrijpen hoe u het kunt beheren.

Uw eerste opdracht is om social media-accounts te krijgen op elk van de grote social media-netwerken. Zorg ervoor dat u uw bedrijfsnaam op sociale-media-accounts en -domeinnaam heeft.

Bent u klaar om samen te werken met een professionele groep van Online Brand Management Experts? Bel ons! +32 468 11 25 93

Online Branding bouwt trusts

Naarmate uw doelgroep uw bedrijf vaker begint te vinden, zullen ze u meer gaan vertrouwen. 

Om het vertrouwen van uw markt te winnen, moet u een strategie ontwikkelen om uw publiek te laten zien waarom u de autoriteit bent. Dit is waar het bouwen van een merk zal bepalen hoe goed uw klanten de kwaliteit van uw bedrijf ervaren.

Het combineren van vakkennis met een uitzonderlijke gebruikerservaring, SEO, PPC en een sterk aangepaste aanwezigheid in de sociale media zal ervoor zorgen dat u alle basissen afdekt. 

U moet de onderliggende boodschap overbrengen dat elk initiatief dat u neemt, bedoeld is om uw klanten te boeien en hen aan te moedigen om terug te blijven komen.

Online Branding kan helpen om nieuwe markten te openen

De meeste mensen hebben gewoon niet de tijd of de interesse om uit te zoeken waarom ze zich zorgen moeten maken over uw merk, zelfs niet nadat u een website hebt gemaakt. 

De oplossing is om ervoor te zorgen dat het merk die vraag namens u beantwoordt.

Hoe vertel je je vrienden bijvoorbeeld over de opwindende golfuitrusting die ongelofelijk nuttig is geweest als je het merk niet meer weet? 

Organisaties moeten een geloofwaardige aanwezigheid hebben, en heel vaak wordt branding het gezicht dat uw potentiële klant in dienst neemt, hen betovert bij elke functie in hun reis en uiteindelijk hun vertrouwen verdient tijdens het omzetten van een verkoop. 

Het opbouwen van een merkidentiteit is een van de meest effectieve manieren om het goede nieuws over uw bedrijf te verspreiden. Het is ook uiterst belangrijk dat uw ontwerpen, marketinginspanningen, social media communicatie en Branding op elkaar worden afgestemd om de solide indruk te creëren die uw bedrijf verdient.

U kunt met Online Branding Emoties inspireren

Als u uw klanten een goede reden geeft om zich sterk te voelen voor uw bedrijf, hebben ze een betere reden om de overgang te maken van hek-sitters naar organische leads. 

Kom een stap dichter bij het maken van de aankoopbeslissing. Onderzoek vertelt ons dat het emoties zijn en niet de logica die de aankoopbeslissingen van de meeste kopers drijft.

Als emotionele wezens zijn mensen dol op ideeën, verhalen, concepten en zelfs producten die emoties aanwakkeren. Emoties spelen een grotere rol dan logica als het gaat om het ontwikkelen van merkloyaliteit.

Tijdens de Olympische Spelen van Rio in 2016 was dit fenomeen zeer duidelijk te zien op de getoonde advertenties. De meest populaire advertenties waren die waarin emoties en universele ervaringen werden gecombineerd om een emotionele band met de kijkers op te bouwen.

Hier, branding wordt een middel om een emotioneel statement te maken elke keer als uw klanten struikelen over uw bedrijf of iets dat hen herinnert aan het, door middel van boeiende storytelling die zich bezighoudt met uw publiek onbewuste geest en bouwt een emotionele brug tussen het verhaal en uw merk.

De menselijke kant van branding is iets dat altijd universeel relevant zal blijven, vooral in tijden waarin we slechts een paar milliseconden hebben om ons publiek emotioneel te engageren.

Nu we weten dat branding een must is voor elke kleine, startende onderneming, partnerschap en onderneming, zijn er enkele redenen waarom het zo belangrijk is voor uw bedriijf:

1. Je wordt relevant

Branding koppelt uw naam, logo, online aanwezigheid, producten, diensten en spreekt de massa aan. 

Maak de marketingvaardigheden consistent en de inhoud gelijk in alle kanalen. Dit brengt een gezamenlijke en duidelijke boodschap aan klanten, toekomstige samenwerkingsverbanden en hun concurrenten.

2. Aandelen

Uw merk is uw vermogen. Wat u aan uw markt presenteert is een groot deel van uw bedrijf. De waarde is net zo groot als de omzet en de verkoop. 

Branding beschermt u tegen concurrenten die uw succes willen. 

Zonder dat zal het geen probleem zijn om kopieën te maken van wat u populair heeft gemaakt en deze voor zichzelf op te eisen. 

Ze kunnen hetzelfde of hetzelfde product dragen, maar ze zullen niet in staat zijn om uw stijl en uniciteit weg te nemen. 

Zakelijke financiën, creativiteit en tijd staan op het spel. Branding zal voor uw bedrijf het verschil maken tussen omzet en verkoop of schuld en liquidatie.

3. Verhoog de Lead Gen & Client Acquisitie

Over verkoop gesproken, branding zal nieuwe verkoop en inkomsten voor uw bedrijf creëren en vinden. 

U zult geld verdienen op basis van de manier waarop de branding marketingstrategieën werken. 

Klanten zullen geneigd zijn om u te testen en uw resultaten zullen bepalen of u meer omzet maakt.

4. Betrouwbaarheid

Branding is uw imago. Alles waar het bedrijf voor staat, moet ook in de organisatie worden verspreid. 

Anders wordt het bedrijf losgekoppeld en raken klanten in de war en groeien ze op afstand. Als klanten uw bedrijf leren kennen, zullen ze u beginnen te vertrouwen. Om vertrouwen op te bouwen moet je klanten een reden geven om je te testen. 

De branding moet ter plekke zijn, want de eerste klanten zullen bepalen hoeveel meer (of minder) je krijgt.

5. Digitale duidelijkheid

Branding geeft bedrijven de kans om klanten te laten zien voor wie we echt zijn. 

Dit is de kans om eerlijk en open te zijn over wat dit bedrijf vertegenwoordigt. 

De uitstraling, het gevoel en de boodschap die wordt overgebracht, zullen u scheiden van het pakket. In combinatie met SEO, PPC en andere marketingstrategieën stelt Websito u in staat om u te richten op de markten die er toe doen.

6. Autoriteit van de industrie

Mensen houden meer van bedrijven die zich hebben gevestigd op het gebied van branding dan van bedrijven die dat niet doen. 

Merken creëren verbindingen die gevuld zijn met positieve herinneringen en goede tijden, en klanten zullen de ervaring nooit vergeten. 

Branding geeft uw bedrijf de mogelijkheid om uw markt te bereiken in verschillende platformen. Het helpt u de doelmarkt te bereiken, zowel offline, online, mobiel als in nichesectoren.

7. Brand Loyalty van de klant

Een goede branding zorgt altijd voor loyale klanten die een organische groei genereren. 

Loyale klanten zullen je blijven ondersteunen in goede en slechte tijden. Ze zullen een positieve boodschap verspreiden aan mensen die ze kennen. 

Hun invloed zal nieuwe mensen aan uw bedrijf introduceren en zo verder.

Er zijn grotere voordelen in Online Brand Management

Met het risico de zaak te overdrijven, wordt niemand succesvol zonder een goed merkbeheer. 

Zodra u uw Branding proactief beheert, opent het leven de deuren van kansen voor u en uw bedrijf.

Online Brand Management lijkt veel op het creëren van een online bedrijfsmerk. Wat is uw product, of waar wilt u voor herkend worden? 

Wie is uw “target customer”, of, wat voor soort mensen wilt u omringd zien? 

Hoewel de meeste hedendaagse culturen nog steeds geplaagd worden door systemische onrechtvaardigheid en gebroken economische of politieke structuren, beschikt u toch over de middelen om uw markten te definiëren op een manier die u gepast en geschikt acht voor uw bedrijf. 

Net zoals u uw persoonlijke stijl, gekamd haar, lekkere geur en modieuze kleding kunt definiëren, kunt u ook uw persoonlijke merk en Branding definiëren.