fbpx

Bel nu: +32 468 11 25 93

Oproep aan alle toekomstgerichte zoekmarketeers, dien een pitch in voor SMX Next!

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

SMX Next keert virtueel terug op 9-10 november 2021 en richt zich op vooruitstrevende zoekmarketing.

AI en machine learning zijn al onderdeel geworden van zowel betaalde als organische zoekprestaties. Commerciële platforms zijn net zo krachtig als de traditionele zoekmachines om de verkoop te stimuleren. En nieuwe manieren om content aan te bieden op zoek- en sociale platforms geven creatieve marketeers meer mogelijkheden om betrokkenheid te stimuleren.

SMX Next zal strategieën van de volgende generatie onderzoeken, deelnemers uitrusten met opkomende SEO- en PPC-tactieken en deskundige inzichten over de toekomst van het vak van zoekmarketing.

Of je nu al jaren aan het woord bent of gewoon je tenen in het spreken dompelt, overweeg alsjeblieft om een sessiepitch in te dienen. We zijn altijd op zoek naar nieuwe sprekers met uiteenlopende standpunten.

De deadline voor SMX Next pitches is 24 september!

Hier zijn een paar tips voor het indienen van een overtuigend sessievoorstel:

  • Presenteer een origineel idee en/of unieke sessievorm.
  • Voeg details toe over wat een deelnemer beter of anders kan doen als gevolg van het bijwonen van uw sessie.
  • Voeg een casestudy of specifieke voorbeelden toe en leg uit hoe deze in verschillende soorten organisaties kunnen worden toegepast.
  • Wees realistisch over wat je kunt presenteren in de toegewezen tijd. Je kunt niet alles over je onderwerp behandelen. Het is vaak waardevoller voor de bezoeker om dieper in te gaan op een beperkt onderwerp.
  • Zorg voor tastbare afhaalrestaurants en een plan van aanpak.

Ga naar deze pagina voor meer informatie over het indienen van een sessie-idee, of rechtstreeks naar deze pagina om uw profiel aan te maken en een sessiepitch in te dienen.

Als je vragen hebt, neem dan gerust rechtstreeks contact met me op via kbushman@thirddoormedia.com. Ik ben benieuwd naar je voorstellen!


Over de auteur

Kathy heeft meer dan 20 jaar ervaring in marketingcommunicatie, eventmanagement en marketingtrainingen. Voorheen was Kathy de directeur van inhoud en training voor de Digital Summit-reeks evenementen, waar ze toezicht hield op de inhoudsontwikkeling en kwaliteit van meer dan 20 evenementen per jaar. Daarvoor was ze de opleidingsdirecteur voor MarketingProfs, waar ze werkte aan live-evenementen, virtuele evenementen en marketingtrainingsprogramma's ontwikkelde met behulp van educatieve ontwerptechnieken en theorie voor volwassenenonderwijs. Ze heeft ook gewerkt aan branche-evenementen voor andere bedrijven, waaronder de Direct Marketing Association en Penton Media.

More To Explore