fbpx

De nieuwe gerichte inbox van LinkedIn toont meer relevante berichten

De nieuwe gerichte inbox van LinkedIn toont meer relevante berichten

Share This Post


LinkedIn verbetert zijn berichtenervaring met een nieuwe “Focused Inbox”, die tot doel heeft spam te verminderen en relevantere berichten weer te geven.

De volgende keer dat u zich aanmeldt bij LinkedIn en uw inbox opent, ziet u een melding die u uitnodigt om ‘Gerichte inbox te proberen’.

De nieuwe gerichte inbox van LinkedIn toont meer relevante berichtenKrediet: LinkedIn

Als u op de bovenstaande knop klikt, worden uw berichten automatisch in twee tabbladen gefilterd.

Focused Inbox gebruikt kunstmatige intelligentie om belangrijke berichten te identificeren, die worden gefilterd op het tabblad “Focused”, terwijl de rest naar het tabblad “Overig” wordt gestuurd.

Aangezien er een AI-element bij betrokken is, kan het enige tijd duren voordat LinkedIn uw inbox-voorkeuren leert kennen.

Je hebt de mogelijkheid om berichten tussen tabbladen te verplaatsen of terug te gaan naar de traditionele berichtenervaring als je niet geniet van de gefocuste inbox.

LinkedIn brengt deze wijziging aan vanwege de opkomst van direct messaging, waarvan het bedrijf zegt dat het 20% hoger is dan vorig jaar.

In een e-mail zegt een vertegenwoordiger van LinkedIn:

“Deze functie is de nieuwste in een reeks verbeteringen die we hebben aangebracht om leden te helpen productievere gesprekken te voeren en verbinding te maken met kansen via LinkedIn-berichten. Met bijna 20 procent meer conversaties in het verleden, zien we dat meer LinkedIn-professionals zijn wenden tot messaging om verbinding te maken en met elkaar in contact te komen.”

LinkedIn Focused Inbox is nu wereldwijd beschikbaar voor alle gebruikers.

Uitgelichte afbeelding: metamorworks/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!