fbpx

Google Ads lanceert 3 nieuwe rapportagekolommen

Google Ads lanceert 3 nieuwe rapportagekolommen

Share This Post


Google Ads introduceert drie nieuwe rapportagekolommen die het gemakkelijker maken om te begrijpen hoe conversies de campagneprestaties beïnvloeden.

De drie nieuwe kolommen omvatten het volgende:

Resultaten Resultaten meten conversiedoelen

Vóór deze update moest u aangepaste segmenten toepassen om elke conversieactie en de categorieën waarin ze vallen te zien. Gegevens zijn nu beter beschikbaar.

Lees hier meer over de nieuwe kolommen in Google Ads-rapporten.

Resultatenkolom

Google Ads lanceert 3 nieuwe rapportagekolommenScreenshot van: support.google.com/google-ads/answer/12849470, oktober 2022.

De resultatenkolom toont het aantal conversies dat is ontvangen in uw beste conversieacties voor elk van de standaarddoelen van uw account.

In deze kolom ziet u ook hoe een campagne de doelen beïnvloedt waarvoor deze niet wordt geoptimaliseerd. Het bovenstaande voorbeeld laat zien hoe de campagne telefoontjes genereert, ook al is deze niet geoptimaliseerd voor dit type conversie.

Waarde van resultaten

Google Ads lanceert 3 nieuwe rapportagekolommenScreenshot van: support.google.com/google-ads/answer/12849470, oktober 2022.

De kolom Resultatenwaarde toont de berekende conversiewaarden die u heeft ontvangen voor uw beste conversieacties voor elk van de standaarddoelen van uw account.

Het bovenstaande voorbeeld laat zien hoe eenvoudig het is om totale conversies te vergelijken en te contrasteren met de totale gegenereerde waarde.

Kolom Conversiedoelen

Google Ads lanceert 3 nieuwe rapportagekolommenScreenshot van: support.google.com/google-ads/answer/12849470, oktober 2022.

In de kolom Conversiedoelen ziet u de doelen die worden vermeld in de instellingen van uw campagneniveau die de prestaties stimuleren.

Als u campagnes wilt analyseren die zijn geoptimaliseerd voor het indienen van leadformulieren, kunt u eenvoudig zien naar welke u moet kijken.

beschikbaarheid

De drie nieuwe Google Ads-kolommen zijn beschikbaar op de pagina Campagnes voor tabellen en grafieken en op aangepaste rapportagepagina’s zoals de Rapporteditor of aangepaste dashboards. U heeft ook toegang tot deze gegevens op manageraccountniveau.

bron: Google

Uitgelichte afbeelding: Tada Images/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!