fbpx

Bel nu: +32 468 11 25 93

Google Ads lanceert nieuw budgetrapport

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Google Ads lanceert een nieuw budgetrapport om het maandelijkse uitgavengedrag van campagnes te visualiseren, zo maakte het bedrijf donderdag bekend.

Het nieuwe begrotingsrapport. Afbeelding: Google-advertenties.

Wat het begrotingsrapport laat zien. Het budgetrapport toont de dagelijkse uitgaven, de maandelijkse bestedingslimiet van uw campagne (ononderbroken grijze lijn), uw maandelijkse uitgavenprognose (blauwe stippellijn), de kosten tot nu toe (ononderbroken blauwe lijn) en eventuele budgetwijzigingen die u in die specifieke maand heeft aangebracht.

Het gearceerde blauwe gebied toont de voorspellingsintervallen die de boven- en ondergrens aangeven die de werkelijke totale uitgaven waarschijnlijk voor een bepaalde dag zullen bereiken. Wijzigingen in uw gemiddelde dagbudget worden weergegeven door pijlpictogrammen op de dagen dat het budget is gewijzigd en u kunt de muisaanwijzer op de pijlen houden om de budgetwijzigingen te zien.

Hoe toegang te krijgen tot het budgetrapport. Als u het budgetrapport wilt zien, moet u eerst een campagne hebben met een periode die de huidige maand omvat. Het budgetrapport is toegankelijk via de pagina Campagnes, de gedeelde bibliotheek en de pagina Advertentiegroepen.

Waarom het ons iets kan schelen. Dit nieuwe rapport kan adverteerders helpen te begrijpen hoe het bewerken van hun budget van invloed kan zijn op de bestedingslimieten van de campagne, hoe eerdere wijzigingen in het gemiddelde dagbudget van invloed kunnen zijn op de prestaties en bestedingslimieten en hoeveel ze naar verwachting aan het einde van de maand zullen betalen. Die informatie kan vervolgens worden gebruikt om hun planning te verbeteren.


Nieuw op zoekmachineland

Over de auteur

George Nguyen is een redacteur voor Search Engine Land, die zich bezighoudt met organisch zoeken, podcasting en e-commerce. Zijn achtergrond is journalistiek en contentmarketing. Voordat hij de industrie betrad, werkte hij als radio-persoonlijkheid, schrijver, podcast-host en leraar op een openbare school.

More To Explore