fbpx

Google Core- en Product Review-updates zijn zojuist vrijgegeven

Google Core- en Product Review-updates zijn zojuist vrijgegeven

Share This Post


De recente update van het kernalgoritme van Google en de update van productrecensies zijn geïmplementeerd vanaf 26 september 2022, bevestigt het bedrijf.

Google kondigde stilletjes het einde van de uitrol aan via zijn Search Ranking Updates-pagina.

Google Core- en Product Review-updates zijn zojuist vrijgegevenScreenshot van: developers.google.com/search/updates/ranking, september 2022.

De Core Update van september 2022 begon twee weken geleden op 12 september. De update van de productreview werd een week later op 20 september uitgebracht.

Beide updates zijn net op dezelfde dag, 26 september, uitgerold, wat geweldig is als je ongeduldig wacht om hun impact te meten.

wat nu te doen?

Dit is het moment om de impact van uw updates te evalueren door de rankings en verkeerspatronen van uw website te analyseren.

Als u significante en aanhoudende wijzigingen opmerkt, zijn deze waarschijnlijk het resultaat van een of beide updates.

Hoe weet u of u last heeft van de kernupdate?

Google past basisupdates toe op alle zoekresultaten en kan van invloed zijn op hele sites.

Google Search-advocaat John Mueller legt uit hoe kernupdates de hele site targeten in plaats van specifieke elementen:

“Bij kernupdates richten we ons niet zozeer op individuele zaken, maar op de relevantie van de website als geheel.

En dat kunnen zaken zijn als bruikbaarheid en advertenties op een pagina, maar eigenlijk is het de algehele website.”

Met dat in gedachten geven veranderingen in de zoekrangschikking op de meeste pagina’s op uw website aan dat de kernupdate gevolgen voor u heeft gehad.

Hoe weet u of u wordt beïnvloed door de update van de productrecensie?

Dit is eenvoudiger, omdat updates van productreviews alleen van toepassing zijn op zoekresultaten van productreviews.

Plaats je productrecensies? Zo niet, dan heeft de update geen gevolgen voor u gehad.

Als u productrecensies plaatst, wees dan voorzichtig met beoordelingen. Als u wijzigingen ziet die beperkt zijn tot de pagina’s met productrecensies, komt dit waarschijnlijk door de update van de productrecensie.

Aan de andere kant zijn rangschikkingswijzigingen op uw hele site waarschijnlijk het resultaat van de kernupdate.

Houd ons in de gaten voor vervolgartikelen terwijl we de impact van deze updates analyseren.

bron: Google
Uitgelichte afbeelding: Pavel Ignatov/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!