fbpx

Google introduceert nieuwe zoektags voor kortingsbonnen en promoties

Google introduceert nieuwe zoektags voor kortingsbonnen en promoties

Share This Post


Google werkt de zoekresultaten voor winkelen bij met nieuwe tags die kortingsbonnen en promoties benadrukken en de mogelijkheid om prijzen van meerdere retailers te vergelijken.

Volgens een recente Google-enquête is 43% van de Amerikanen die van plan zijn om voor de feestdagen te winkelen, van plan meer naar aanbiedingen en verkopen te zoeken dan vorig jaar.

Google is een centraal onderdeel van de winkelervaring voor Amerikaanse klanten. Gemiddeld zegt 60% dat ze de afgelopen twee dagen Google-property’s hebben gebruikt om een ​​aankoop te doen.

Om zoekers te helpen de items te vinden die ze willen tegen de best beschikbare prijzen, introduceert Google verschillende nieuwe functies.

Nieuwe Google-zoektags voor kortingsbonnen en promoties

Google introduceert nieuwe zoektags voor kortingsbonnen en promoties

Google introduceert een promotiebadge in zoekresultaten op artikelen die korting bieden met een couponcode, zoals ‘15% korting met couponcode HOLIDAYS’.

Bovendien kunnen zoekers met een nieuwe functie voor het knippen van coupons promotiecodes opslaan voor wanneer ze klaar zijn om te winkelen.

Het is vermeldenswaard dat Bing Google met deze functie versloeg en in augustus couponcodes aan de zoekresultaten toevoegde. De uitvoering van de functie door elk bedrijf is echter heel anders.

Vergelijk aanbiedingen naast elkaar

Google introduceert nieuwe zoektags voor kortingsbonnen en promoties

Uit Google-gegevens blijkt dat shoppers veel websitesprongen maken. Tegen 2022 zal meer dan de helft van de Amerikaanse shoppers meerdere websites bezoeken voordat ze beslissen wat ze waar kopen.

Een nieuwe tool voor het vergelijken van deals in de zoekresultaten van Google maakt het gemakkelijker om deals van verschillende retailers te zien. Als u bijvoorbeeld zoekt op ‘regenjas voor dames’, toont Google een zij-aan-zij vergelijking van beschikbare aanbiedingen in de SERP’s.

Prijsstatistieken

Google introduceert nieuwe zoektags voor kortingsbonnen en promoties

De prijsinformatiefunctie van Google bereikt zoekresultaten om kopers te helpen weloverwogen aankoopbeslissingen te nemen.

Met prijsstatistieken kunt u handelsprijzen zien en of de prijs laag of hoog is op basis van historische waarden.

Al deze functies worden op tijd uitgerold voor het kerstinkopenseizoen.

Uitgelichte afbeelding: Vitalii Vodolazskyi/Shutterstock



Source link

More To Explore

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af
Marketing Nieuwtjes

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af

OpenAI heeft zijn AI-classificatie, een tool die is ontworpen om door AI gegenereerde tekst te identificeren, stopgezet na kritiek op de nauwkeurigheid ervan. De beëindiging

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!