fbpx

Het nieuwe verificatiesysteem van Twitter heeft blauwe en gouden verificatiemarkeringen

Het nieuwe verificatiesysteem van Twitter heeft blauwe en gouden verificatiemarkeringen

Share This Post


Twitter rolt een aangepaste versie van zijn verificatiesysteem uit, inclusief gouden badges voor bedrijven en unieke tags voor officiële accounts.

Het nieuwe systeem is bedoeld om problemen op te lossen die zich voordeden tijdens de eerste lancering van het Blue Verified-programma van Twitter-CEO Elon Musk, waarmee iedereen een blauw verificatieteken kon kopen voor een maandelijks abonnement van acht dollar.

Er zijn verschillende beveiligingsmaatregelen getroffen om te voorkomen dat mensen de blauwe markering misbruiken om zich voor te doen als andere accounts.

Naast de introductie van een ander kleurverificatieteken voor zakelijke accounts, zijn er nieuwe criteria waaraan gebruikers moeten voldoen voordat ze een geverifieerde badge ontvangen.

Lees hier meer over alle wijzigingen in Twitter-verificatie.

Geverifieerde Twitter: blauw vinkje

Het nieuwe verificatiesysteem van Twitter heeft blauwe en gouden verificatiemarkeringenScreenshot van: help.twitter.com/en/rules-and-policies/profile-labels, december 2022.

Twitter brengt zijn Blue Verified-abonnementsprogramma terug naar de oorspronkelijke kosten van acht dollar per maand als je je abonneert via een webbrowser.

Lidmaatschap via de iOS-app van Twitter kost drie dollar extra per maand, wat volgens Musk te danken is aan de commissie van Apple op in-app-aankopen.

Twitter voegt een accountbeoordelingsstap toe aan het aanmeldingsproces om nabootsing van identiteit tegen te gaan.

Bij de beoordeling wordt geverifieerd dat uw account aan de volgende criteria voldoet:

compleet: Uw account heeft een weergavenaam en profielfoto
actief: Er is activiteit op uw account in de afgelopen 30 dagen.
Zeker: Uw account is meer dan 90 dagen oud en heeft een echt telefoonnummer.
Niet misleidend: Geen recente wijzigingen in uw profielfoto, weergavenaam of gebruikersnaam. Uw account mag geen enkele aanwijzing bevatten dat het misleidend of bedrieglijk is. Uw account mag geen tekenen vertonen van platformmanipulatie en spammen.

Accounts krijgen een blauwe tag wanneer een lid van het Twitter-team je account handmatig beoordeelt en ziet dat het aan de vereisten voldoet.

Naast het blauwe vinkje, zegt Twitter dat de volgende voordelen “binnenkort beschikbaar zijn”:

Prioriteitsplaatsing in antwoorden, vermeldingen en zoekresultaten. 50% minder advertenties. Plaats langere video’s.

Accounts die eerder zijn geverifieerd aan de hand van de verouderde criteria, behouden hun verificatiekenmerk. Twitter accepteert echter geen nieuwe aanvragen om accounts te verifiëren aan de hand van de oude criteria.

Twitter Verified: Gouden keurmerk

Het nieuwe verificatiesysteem van Twitter heeft blauwe en gouden verificatiemarkeringenScreenshot van: help.twitter.com/en/rules-and-policies/profile-labels, december 2022.

Twitter gebruikt nu gouden tags om onderscheid te maken tussen geverifieerde bedrijven en geverifieerde mensen.

Bedrijven die eerder zijn geverifieerd met het oude systeem van Twitter, krijgen automatisch hun blauwe markeringen omgezet in goud.

Esther Crawford, hoofd product bij Twitter, hij zegt het bedrijf zal binnenkort een proces openen voor meer bedrijven om de goudmarkeringen aan te vragen.

In de tussentijd komen zakelijke accounts in aanmerking om zich aan te melden voor het reguliere Blue Verified-programma, hoewel ze tijdelijk een Blue Verified-keurmerk krijgen.

Geverifieerde Twitter: “Officiële” tags.

Samen met een blauw of goud keurmerk past Twitter een “officieel” label toe op de volgende soorten accounts:

Overheidsrekeningen Politieke organisaties (zoals partijen) Commerciële bedrijven en zakenpartners Grote merken Media en uitgevers Overige publieke figuren

mos hij beweerde Wekenlang kregen overheidsrekeningen een grijs keurmerk om ze te onderscheiden van particulieren en bedrijven. Deze update moet echter nog worden uitgebracht.

bron: Twitteren





Source link

More To Explore

Uitdagingen en kansen voor verkopers
Marketing Nieuwtjes

Uitdagingen en kansen voor verkopers

Het moederbedrijf van Google, Alphabet Inc., rapporteerde voor het vierde achtereenvolgende kwartaal een dalende winst. Het boekte de afgelopen drie maanden een omzet van $

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!