fbpx

Het ontwikkelen van waardeproposities voor reiswebsites door middel van content

Het ontwikkelen van waardeproposities voor reiswebsites door middel van content

Share This Post


De reis- en toerismesector heeft in de loop der jaren extreme veranderingen ondergaan en uw bedrijf zou moeten weten hoe zich aan deze veranderingen aan te passen.

Met de toename van Google-zoekopdrachten in de afgelopen jaren, is SEO essentieel bij het werken in het toerisme, vooral bij het online publiceren van inhoud.

Door SEO in uw voordeel te gebruiken, kunt u uw positie in de zoekresultaten van Google verbeteren.

Deze ranglijsten zijn cruciaal voor uw toerismebedrijf, aangezien de meeste Google-gebruikers niet verder kijken dan de eerste zoekpagina.

De nuttige inhoudsupdate van Google is nu volledig gericht op het waarborgen van voorgestelde inhoud en rangschikking op basis van door mensen gemaakte inhoud.

De inhoudsupdate is uitstekend nieuws.

Als u zich richt op de kwaliteit van uw inhoud en de voordelen ervan voor uw lezers, zult u hoogstwaarschijnlijk een gezellige plek vinden op de eerste pagina met zoekresultaten van Google.

De voorspelling van ervaringen over inhoud inschakelen

De ervaringsvoorspelling gaat over boeiende inhoud gebruiken om gebruikers te helpen voorspellen wat hun persoonlijke reiservaring zou zijn, en het begint met een goed begrip van de klantreis.

Verschillende inhoudsindelingen, zoals een artikel, een gids of een lijst met dingen om te onthouden, kunnen uw inhoud aantrekkelijker en visueel aantrekkelijker maken.

Zorg ervoor dat u de nodige informatie opneemt, zoals het weer, de bezienswaardigheden die gebruikers zullen zien en alle andere essentiële details die de lezer nodig heeft.

Houd in gedachten: het zijn jouw tours en activiteiten die mensen willen boeken, dus zorg ervoor dat je een lange, goed geschreven beschrijving geeft van de tour en wat mensen zullen ervaren om de lezer een idee te geven van wat ze kunnen verwachten.

Aangezien u zich op uw SEO concentreert, moet u ervoor zorgen dat u de tijd neemt om de ervaring te beschrijven en relevante zoekwoorden op te nemen.

U kunt ook trefwoordonderzoek gebruiken om te bepalen waarnaar uw doelgroep op zoek is en om inhoud te schrijven die specifiek is gericht op onderwerpen die gebruikers willen lezen.

Maak gebruik van gebruikersrecensies en door gebruikers gegenereerde inhoud om nuttigere reispakketpagina’s te maken

Door gebruikers gegenereerde inhoud (UGC) kan op vele manieren de beslissingen van andere gebruikers beïnvloeden. Gebruikers die anderen beïnvloeden, betekent dat uw klanten voorstanders kunnen worden, aangezien mond-tot-mondreclame de reis van een toekomstige koper naar aankoop kan beïnvloeden.

Gepersonaliseerde beoordelingen van gebruikers die uw reispakket hebben ervaren, kunnen u helpen uw lezerspubliek te binden en gebruikersbetrokkenheid aan te moedigen.

Sta uw gebruikers toe een recensie te delen en uw tour uit de eerste hand te ervaren.

Zorg er echter voor dat het een gemodereerde ruimte is en behoud de controle over de UGC die wordt gepost als het een op een forum/opmerking gebaseerde optie is.

Als je niet zeker weet of je een op een forum/opmerking gebaseerde optie moet gebruiken, zijn er hieronder andere manieren om andere UGC aan te moedigen:

enquêtes: Zodra een klant uw product of merk heeft ervaren, kunt u contact met hen opnemen met een vervolgonderzoek om beoordelingen en feedback te krijgen. Gebruik deze informatie om de klantreis voor andere gebruikers te verbeteren. Enquêtes zijn ook nuttig voor uw merk, omdat u misschien leert dat u verbeteringen moet aanbrengen.
lidmaatschap: Biedt gebruikers de mogelijkheid om lid te worden en maandelijks te betalen voor het lidmaatschap. Stimuleer ze met extraatjes zoals gratis toegang en exclusieve deals voor alleen leden. Door gebruikers aan te moedigen zich aan te melden, kunt u ook uw conversieratio verhogen.
beoordelingen: Vraag uw klanten om een ​​recensie achter te laten na hun pakketreiservaring. Beoordelingen kunnen worden gedaan op uw website, op uw Google Bedrijfsprofielpagina, op Tripadvisor of op Facebook. Zorg ervoor dat u eventuele opmerkingen die niet positief zijn, opvolgt en bedank gebruikers publiekelijk voor uw geweldige feedback.
Sociale media: Deze tool kan publiek van andere platforms aantrekken en laten zien hoe geweldig je tour is. Het taggen van uw sociale media-pagina’s en het delen van locaties kan ook gebaseerd zijn op ervaringsvoorspelling.

De inhoud van uw bundelpagina’s moet gaan over de ervaring van uw klant, niet alleen over het verkopen van de producten.

Denk goed na over uw doelgroep en wat voor soort inhoud ze willen consumeren en delen.

Het is bijvoorbeeld een goed idee om een ​​infographic te delen met de meest besproken bestemming voor 2022 of andere reisvoorspellingen, zoals een lijst met werelderfgoedlocaties of andere reisgerelateerde feiten en cijfers.

Demonstreer uw expertise door middel van niche-inhoud

Als u een expert bent op het gebied van safaritochten, zorg er dan voor dat u specifieke reis-, dieren- en weergidsen maakt, zodat uw gebruikers de meeste informatie van u kunnen krijgen.

Nichegidsen zijn nuttig voor gebruikers die hun eigen ervaring willen verbeteren.

Stelt u zich eens voor waar u met uw klanten over praat wanneer ze op tournee zijn en schrijf over die ervaringen, waarbij u inhoud combineert met zoekwoordonderzoek om u te helpen uw inhoud te versterken en lezersvriendelijk te maken.

Zorg ervoor dat u in contact komt met mensen in een vergelijkbare niche of hetzelfde gebied als uw bedrijf.

Op deze manier verbinding maken wordt linkbuilding genoemd, en organisch vragen om een ​​link naar hun site over uw tour toe te voegen, kan ook klanten aantrekken.

Netwerken met influencers in uw branche is een andere geweldige manier om de verkoop- en conversiepercentages te verhogen.

Neem ook lokale leveranciers en partners op die u wilt promoten als onderdeel van uw bedrijf.

Door op deze manier te schrijven, benadrukt u voor gebruikers dat u weet waar u het over hebt en dat u uw bestemming heel goed kent.

Maak inhoud die de ervaring verbetert

In plaats van te proberen de tour rechtstreeks te verkopen, baseer je je inhoud eromheen.

Inhoud die gaat over lokale steden, eetgelegenheden en plaatsen om te bezoeken, biedt veel meer waarde voor uw publiek.

Door de locatie van uw inhoud zo veel mogelijk te verkennen, worden mensen geïnformeerd over de mogelijke ervaring die ze zouden kunnen hebben en kunnen ze zich die voorstellen.

Dit soort waardevolle inhoud is in wezen productinformatie die is uitgebreid en verrijkt.

Wanneer je aan reis-SEO werkt, probeer dan in plaats van je inhoud te concentreren op prijzen, datums en tijden, inhoud op te nemen op basis van lokale steden, dorpen en lekker eten. Dit zal de weg vrijmaken voor de verbeelding van de gebruiker en opwinding creëren.

Beschrijf in detail de plaatsen waar u naartoe kunt reizen, de vervoerswijzen en de beste manieren om u te verplaatsen (bijv. treinen en bussen). Eten is ook een populair onderwerp onder reizigers, dus verken de beste plekken om te eten, geef een overzicht van het aangeboden menu en voeg een verscheidenheid aan gerechten toe die veel lezers zullen aanspreken.

Schrijf altijd met uw klanten in gedachten om het beste succes te garanderen. Schrijven met uw klanten in gedachten onderscheidt u van uw grotere concurrentie en de brede distributeurs van tours en activiteiten.

Zorg er bij het schrijven van deze berichten over je bestemming of ervaring voor dat je interne links gebruikt en een sterke verbinding creëert tussen je blogpost en de activiteiten tijdens de reis.

Zorg ervoor dat u linkt naar de plaatsen die u tijdens de rondleiding zult zien en maak uw bericht interactief en gemakkelijk te navigeren, zodat gebruikers gemakkelijk hun opties kunnen verkennen.

Nadat je inhoud hebt gemaakt die de ervaring verbetert en veel interne links en afbeeldingen bevat, kun je je inhoud verder uitbreiden en video’s opnemen.

Doe dit alleen als je boeiende inhoud hebt geschreven, want elke extra vorm van media zal je gebruikerservaring verbeteren en de laatste stap van je klantreis verstevigen.

conclusie

Als touroperator wilt u dat uw bedrijf soepel draait, en het kan een uitdaging zijn om de constante veranderingen in de SEO-industrie bij te houden. Maar als het goed is gedaan, is het het waard!

Door de punten in deze gids te volgen, kunt u uw rankings verbeteren, maar raak niet ontmoedigd door SEO als u geen onmiddellijke resultaten ziet.

Resultaten behalen met SEO kost tijd; U moet geduld hebben bij het beoordelen van uw resultaten en statistieken, het tijd geven en regelmatig terugkomen om te zien waar uw inhoud werkt en waar deze mogelijk moet worden aangepast.

Meer middelen:

Uitgelichte afbeelding: Prostock-studio/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!