fbpx

Hoe 7 cijfers te maken met de website van uw advocatenkantoor

Hoe 7 cijfers te maken met de website van uw advocatenkantoor

Share This Post


Veel advocatenkantoren huren gewoon ruimte als het gaat om hun online marketing.

Of het nu gaat om Google pay-per-click (PPC)-advertenties, Facebook-advertenties of sociale media, deze kanalen leveren vaak slechts tijdelijke inkomsten op. Zodra u de investering doet, verdwijnen uw resultaten volledig.

Uw website daarentegen kan een 24/7 verkooptool zijn voor uw advocatenkantoor. Het kan in feite uw beste bezit worden en leads en cases binnenhalen terwijl u slaapt.

In deze gids bespreken we hoe u van uw website de ultieme marketingtool voor uw advocatenkantoor kunt maken en zeven cijfers aan inkomsten voor uw bedrijf kunt genereren.

Een goed geoptimaliseerde advocatenwebsite kan mooie resultaten opleveren

Met de website van uw advocatenkantoor kunt u contentmarketing in uw voordeel gebruiken om lucratieve resultaten voor uw bedrijf te genereren. Met content en SEO kunt u organisch gebruikers aantrekken en verkeer passief omzetten in nieuwe zaken voor uw advocatenkantoor.

Een hooggeplaatste website in een competitieve markt die 1.000 gebruikers per maand krijgt, kan bijvoorbeeld geweldige resultaten behalen:

Converteer 2-5% bezoekers = 20-50 leads. Converteer zelfs 10-20% van de leads = 2-10 cases. Gemiddelde omzet van $ 8.000 per case = $ 16.000 tot $ 80.000 maandelijkse inkomsten van een pagina.

In de loop van een jaar kan dit zes tot zeven cijfers aan inkomsten opleveren!

De basis van een advocatenkantoor dat inkomsten genereert

In de kern moet de website van uw advocatenkantoor de behoeften, worstelingen en interesses van uw doelgroep aanspreken. Het moet lasergericht zijn op uw oefengebied, wie u bedient en wat u te bieden heeft.

Met dit in gedachten moet een goed ontworpen webcontentstrategie het volgende definiëren:

Uw zakelijke doelen (welke zaken u ook wilt). Wat de concurrenten doen. Welke pagina’s te schrijven en trefwoorden te targeten. Hoe het inhoudsbudget te gebruiken. Uw redactiekalender. Het doel/de bedoeling van elke pagina. PR- en backlinkstrategie.

Vervolgens gaan we dieper in op het ontwikkelen van deze strategie, het maken van geweldige inhoud en het bereiken van uw zevencijferige inkomensdoelen.

1. Definieer de gewenste cases

De eerste stap bij het ontwikkelen van een succesvolle marketingstrategie voor websites is het definiëren van de soorten rechtszaken die u wilt.

Deze activiteit helpt u bij het bepalen van de soorten mensen die u wilt bereiken, het type inhoud dat u moet maken en de soorten SEO-zoekwoorden waarop u zich moet richten.

Op deze manier richt u uw marketing op een meer specifieke subgroep van potentiële klanten, in plaats van op een breed scala aan gebruikers.

Weet u niet zeker waar u zich op moet concentreren? Hier zijn enkele vragen die kunnen helpen:

Welke van uw cases is het meest winstgevend? Van welk soort hoesjes kun je geen genoeg krijgen? In welke markten bent u het sterkst? In welke markten wil je verbeteren? Zijn er praktijkgebieden die u wilt verkennen?

Aan het einde van deze activiteit kunt u besluiten dat u meer familierechtzaken, executierechtzaken of DUI-zaken wilt aantrekken; Wat het ook is, als u zich richt op het soort zaken dat u wilt aantrekken, wordt uw websitemarketing alleen maar sterker.

2. Identificeer uw belangrijkste concurrenten

Een van de beste manieren om uw marketingstrategie voor websites te “hacken”, is om erachter te komen wat voor uw concurrenten werkt.

Met “concurrenten” bedoelen we advocatenkantoren die werken om het soort zaken aan te trekken dat u probeert aan te trekken, op hetzelfde niveau waarop uw kantoor momenteel actief is.

Ik zeg dit omdat ik zie dat veel advocatenkantoren proberen de “grote” vis te slim af te zijn en beter te presteren en dat kan aanvoelen als een verloren strijd. U wilt uw zinnen zetten op uw naaste concurrenten, hen overtreffen en vervolgens concurrerender zijn met uw strategie.

Hier zijn enkele manieren om uw naaste concurrenten te identificeren:

Zoek op Google naar uw rechtsgebied + uw servicegebied (bijv. “Kirkland family law”, “LA DUI advocaat”, “Denver erfrechtadvocaat”, etc.). Let op top-level domeinen (dwz websites).
Gebruik SEO-tools zoals Semrush of Ahrefs om naar uw domeinnaam te zoeken. Deze tools zullen vaak concurrenten in de buurt van uw domein opleveren.
Gebruik dezelfde tools hierboven om wat organisch onderzoek naar uw domein te doen om te zien voor welke zoekwoorden u al scoort. Zoek naar deze zoekwoorden op Google en kijk welke andere domeinen naar voren komen.
Gebruik deze tools om de domeinautoriteit (DA) van uw domein te bepalen. Vergelijk het met andere topleveldomeinen om te zien welke domeinen een vergelijkbare autoriteitsscore hebben als die van u.

Kijk zeker ook naar uw bekende zakelijke concurrenten.

Deze kunnen al dan niet goed scoren in Google Zoeken, maar het is de moeite waard om te kijken of ze zich richten op zoekwoorden met hoge prioriteit waarop uw website zich zou moeten richten.

3. Voer een inhoudsaudit van uw website uit

De volgende stap is het uitvoeren van een audit van uw huidige website. Zo kun je inventariseren welke content goed presteert en welke content verbetering behoeft.

Begin eerst met uw belangrijkste servicepagina’s.

Gebruik opnieuw SEO-tools zoals Semrush of Ahrefs om de ranking (positie), prestaties en trefwoorden van elke pagina te bekijken. Identificeer pagina’s met een lage ranking of helemaal geen pagina’s.

Zoek dan naar pagina’s met ‘laaghangend fruit’. Dit zijn de pagina’s die rangschikken rond positie 5-10. Ze vereisen minder inspanning om te optimaliseren om deze hogere posities te bereiken, in vergelijking met pagina’s die bijvoorbeeld op positie 59 staan.

Gebruik vervolgens dezelfde tools om een ​​”gap-analyse” uit te voeren (de meeste SEO-tools hebben deze functie).

Dit vergelijkt de prestaties van uw website met die van uw naaste concurrenten. Het toont u een lijst met zoekwoorden waarop uw concurrenten scoren en waar uw website helemaal niet op scoort.

Maak ten slotte een inventaris van welke pagina’s u al heeft, welke moeten worden herzien en welke u moet maken. Door dit te doen, blijf je georganiseerd en blijf je op het goede spoor bij het ontwikkelen van je contentstrategie.

4. Plan uw inhoudssilo’s

Bij deze stap heeft u een redelijk goed idee van welke pagina’s u al heeft en welke pagina’s “ontbreken” in uw strategie (op basis van de lijst met zoekwoorden die u nog niet target).

Van daaruit plan je wat ‘inhoudssilo’s’ worden genoemd.

Hier is het basisproces:

Beoordeel een bestaande servicepagina (als je die hebt) en optimaliseer deze zo goed mogelijk. In het ideale geval is dit een pagina die al goed presteert en verder een “laaghangend fruit”-pagina is.
Als u geen bestaande servicepagina heeft, maakt u er een op basis van een van uw zoekwoorden met hoge prioriteit. Nogmaals, dit zou een sleutelwoord moeten zijn dat gericht is op het aantrekken van uw favoriete type zaken.
Maak vervolgens een “stoel” met inhoud rond uw startpagina. Met andere woorden, maak nieuwe pagina’s die topicaal gerelateerd zijn aan uw hoofdservicepagina, maar richt u op iets andere zoekwoorden (idealiter ‘long tail’, zoekwoorden met minder concurrentie).
Voeg interne links toe tussen deze pagina’s en uw hoofdservicepagina.
Bouw na verloop van tijd backlinks naar deze pagina’s op (via guest posting, PR, content marketing, etc.)

Hier is een voorbeeld van een content silo-benadering voor “persoonlijk letsel”:

Inhoudssilo van letselschaderechtAfbeelding door de auteur, november 2022

5. Identificeer ondersteuningsonderwerpen

Als onderdeel van uw website-inhoudsstrategie wilt u andere ondersteunende inhoud maken. Dit moet inhoud zijn die waarde biedt aan uw potentiële klanten.

Veelgestelde vragen, blogs en andere servicepagina’s kunnen uw hoofdpagina’s ondersteunen.

Als u bijvoorbeeld een DUI-advocaat bent, wilt u misschien een pagina met veelgestelde vragen publiceren met de belangrijkste vragen die klanten hebben over DUI-wetgeving, of een blogbericht met de titel ‘Wat te doen als u een DUI ontvangt’.

Er zijn een paar hulpmiddelen die u kunt gebruiken om ondersteunende onderwerpen te onderzoeken:

Semrush – Gebruik deze tool om ongebruikte zoekwoorden, inhoudsonderwerpen en meer te identificeren. AlsoAsked: Identificeer andere vragen waarnaar mensen hebben gezocht en die relevant zijn voor uw hoofdonderwerp. Reageer op het publiek: gebruik deze zoek-luistertool om onderwerpen en vragen met betrekking tot uw praktijkgebied te identificeren.

Hier is een voorbeeld van hoe de volledige inhoudssilo kan worden samengesteld voor “Los Angeles Car Accident Lawyer:”

Inhoudssilo van ongevallenadvocatenAfbeelding door de auteur, november 2022

6. Bouw een redactionele kalender

Zodra je al je contentideeën op papier hebt staan, is het tijd om je redactionele kalender te ontwikkelen.

Het is eigenlijk een plan van welke inhoud u moet maken, wanneer u deze wilt publiceren en op welke zoekwoorden u zich wilt richten.

Dit kan zo eenvoudig zijn als een Google-spreadsheet of zo mooi als een tool voor projectbeheer (zoals Monday.com of Asana).

Hier zijn enkele tips om aan de slag te gaan:

Geef altijd prioriteit aan de hoofdpagina’s. Dit zouden de eerste stukjes inhoud moeten zijn die u op uw website maakt.
Maak of bekijk uw hoofdpagina’s en controleer hun prestaties. Gebruik Google Analytics en andere SEO-tools om de prestaties van uw inhoud te controleren.
Afhankelijk van budget en urgentie kun je beginnen met alle hoofdpagina’s of silo voor silo gaan. Bepaal welke servicepagina’s voor u het belangrijkst zijn. U kunt al uw hoofdpagina’s in één keer bouwen of de hele silo gaandeweg ontwikkelen.
Houd uw doelzoekwoorden bij. Alleen omdat u voor hen “optimaliseert”, betekent nog niet dat uw inhoud automatisch wordt gerangschikt voor uw doelzoekwoorden. Houd in uw redactionele kalender de zoekwoorden bij die u per pagina wilt targeten, zodat u een overzicht heeft van uw oorspronkelijke SEO-strategie.

Wat maakt een websitestrategie voor een winnend advocatenkantoor?

De sleutel tot het maken van zeven cijfers met de website van uw advocatenkantoor is inhoud.

Met content kun je je ideale klanten targeten, je favoriete cases aantrekken, je publiek aanspreken en meer.

Met een goed doordachte contentstrategie kan uw website meer voor uw bedrijf bereiken dan welk ander marketingkanaal dan ook!

Hierboven schets ik enkele stappen om dit type winnende strategie te ontwikkelen. Maar excellentie bereiken kost tijd.

Ik raad aan om de prijs in de gaten te houden, de prestaties te volgen en updates te maken terwijl je bezig bent.

Dit zal u helpen het gewenste resultaat te bereiken.

Meer middelen:

Uitgelichte afbeelding: PanuShot/Shutterstock



Source link

More To Explore

Uitdagingen en kansen voor verkopers
Marketing Nieuwtjes

Uitdagingen en kansen voor verkopers

Het moederbedrijf van Google, Alphabet Inc., rapporteerde voor het vierde achtereenvolgende kwartaal een dalende winst. Het boekte de afgelopen drie maanden een omzet van $

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!