fbpx

Hoe creëer je een succesvolle contentstrategie

Hoe creëer je een succesvolle contentstrategie

Share This Post


Als financiële dienstverlener sta je voor een unieke reeks uitdagingen bij het maken van content.

Financiën is niet bepaald een glamoureus of vermakelijk onderwerp om over te schrijven, wat het moeilijk kan maken om uw lezers erbij te betrekken. Er zijn strikte voorschriften en strikte richtlijnen in Google-resultaten die beperken wat u kunt zeggen, evenals hoe u het kunt zeggen.

Dus, hoe je deze uitdagingen kunt overwinnen om een ​​effectieve contentstrategie te vormen?

Hoe creëer je financiële content die verantwoordelijk en nauwkeurig is, maar toch meeslepend en meeslepend?

Ons nieuwe e-boek, Contentmarketing voor financiënlaat je zien hoe je een contentstrategie kunt ontwikkelen die voldoet aan de strenge eisen van de financiële ruimte en tegelijkertijd echt contact maakt met je doelgroep.

“Het publiek staat centraal in alle contentmarketingstrategieën en moet altijd in overweging worden genomen”, schrijft auteur Chandal Nolasco da Silva.

Download uw exemplaar en leer uw klanten kennen in elke fase van hun reis en creëer het soort inhoud dat consequent converteert.

Wat zit er in dit eBook over financiële contentmarketing?

Deze zakgids heeft alle kennis die je nodig hebt om door de ins en outs van contentmarketing in de financiële sector te navigeren.

Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere:

Contentmarketingprincipes, best practices en hoe deze specifiek toe te passen op financiering. Oplossingen voor de unieke uitdagingen van financiële marketing: langzame aanpassing aan veranderingen, moeite met het verkrijgen van acceptatie voor digitale inspanningen en het beheren van complexe content en contentmarketing in een sector met zware reclamecontrole. Belangrijkste marketingkanalen voor financiën en hoe u deze effectief kunt gebruiken.

Belangrijkste punten:

De inhoud van dit e-book over marketing kan u helpen bij het oplossen van complexe problemen, zoals:

Zeer lange verkoopcycli in de B2B-ruimte, evenals lange vertragingen onderaan de trechter. De financiële sector is notoir traag met digitaliseren, dus nieuwe producten en diensten hebben te maken met slow movers die niet tegen verandering kunnen. De grimmige realiteit van de due diligence-processen die vereist zijn met veel verschillende betrokken actoren. Er kunnen complicaties zijn met toezichthouders, operationele vertragingen, referentiecontroles of andere betrokken risicoverminderingsprocessen. Deze worden steeds belangrijker en langduriger, afhankelijk van de grootte van de betrokken instelling of bedrijf. Het feit dat traditionele kanalen soms niet zo goed werken als in andere sectoren; in plaats daarvan zijn meer traditionele manieren van zakendoen, zoals persoonlijke ontmoetingen, soms beter. Er is immers geld mee gemoeid.

Als u een financiële dienstverlener bent en uw contentstrategie voor 2023 wilt verbeteren, download dan nu het eBook!

Financiële marketing: hoe creëer je een succesvolle contentstrategie?



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!