Als je denkt dat het bouwen van zoveel mogelijk links voldoende is om online succesvol te zijn, denk dan nog eens goed na.
Linkvolume en linkautoriteit zijn niet de enige factoren die van invloed zijn op uw positie in zoekmachines – relevantie heeft eigenlijk de grootste impact.
Wilt u dat uw website hoger scoort? Het is tijd om te stoppen met het tellen van links en relevant te worden met merkinhoud en SEO-strategie.
Zoekmachines worden slimmer en met machine learning en begrip van natuurlijke taal heeft Google nu de mogelijkheid om de bredere context van uw inhoud te begrijpen.
Daarom, als u de zichtbaarheid van uw organische zoekresultaten wilt vergroten, is relevantie een van de belangrijkste statistieken om te overwegen.
In ons volgende webinar, Slimmere linkbuilding: machinaal leren gebruiken om organische groei te versnellenlaten we dieper ingaan op wat relevantie is en hoe u het kunt gebruiken om uw concurrenten in de SERP’s te overtreffen.
Machine learning begrijpen
Dus wat is machine learning precies?
Hoe kun je het in je voordeel gebruiken?
Machine learning is een vorm van kunstmatige intelligentie waarbij systemen kunnen leren van data, patronen kunnen herkennen en beslissingen kunnen nemen.
Na verloop van tijd, als we deze systemen meer informatie geven, verbeteren ze hun leren en worden ze intuïtiever.
Zoekmachines gebruiken machine learning om gebruikersgedrag te meten en gebruikers de meest relevante inhoud te bieden, waarvan u uiteindelijk uw inhoud wilt zijn.
Door de voortgang van de relevantie van machine learning te gebruiken, kunt u uw content- en linkbuilding-strategie afstemmen op het winnen van SEO-prestaties.
Kernpunten van dit webinar:
Hoe u hogere SEO-ranglijsten en een betere ROI genereert met hoogwaardige, merkgerichte links. Productgerichte PR gebruiken om uw relevantie aan te tonen en specifieke gebieden te targeten. Hoe u uw concurrentie kunt verslaan door de relevantie van uw inhoud te meten met gebruiksvriendelijke gratis tools.
Beth Nunnington, vice-president digitale PR en inhoud bij Journey Further, en Steve Walker, chief technology officer bij Journey Further, zullen een verscheidenheid aan casestudies en een diepgaand industrierapport delen om aan te tonen hoe, met machine learning in het achterhoofd, relevant merkinhoud is de sleutel tot het vergroten van de zichtbaarheid en het verkeer.
U leert ook hoe u digitale PR-tactieken kunt gebruiken om de SEO-ranglijst en een betere ROI op uw marketingbudget te verbeteren, evenals tips over het gebruik van gratis tools om de relevantie van uw inhoud te testen.
Meld u nu aan en begin prioriteit te geven aan relevantie voor uw digitale PR- en linkbuilding-campagnes.
U krijgt ook de mogelijkheid om te vragen naar uw unieke situatie in een live Q&A-sessie.
Het webinar wordt uitgebracht op 26 oktober om 14:00 uur EST. Kun je het niet? Meld je hieronder aan en we sturen je de on-demand versie na het evenement.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!