fbpx

Hoe u de omzet kunt verhogen en de offline verkoop kunt optimaliseren

Hoe u de omzet kunt verhogen en de offline verkoop kunt optimaliseren

Share This Post


Bent u op zoek naar manieren om uw Google Ads-account te schalen en uw strategie te verbeteren?

Optimaliseer je ook offline acties zoals bellen en verkopen?

Op 21 juni heb ik een webinar gemodereerd met Michael Scott, Paid Ads Marketing Strategist bij Manticore Marketing, en Amelia Northrup-Simpson, Director of Product Marketing bij CallRail.

Scott en Simpson lieten zien hoe u Google Ads en andere volgsystemen kunt gebruiken om uw offline activiteiten te optimaliseren en de ROI van advertenties te maximaliseren.

Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

Wat is een offline conversie?

Offline conversies omvatten activiteiten buiten online platforms, zoals websites, apps of software.

Deze niet-digitale acties, vaak bijgehouden in een CRM, bestaan ​​voornamelijk uit verkopen of sluitingen. Door offline activiteiten te optimaliseren, kunnen we ons richten op het maken van verkopen in plaats van online conversies.

[Get examples] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Google-advertenties optimaliseren voor offline verkoop

We leggen het proces stap voor stap uit.

Wat je nodig hebt om te beginnen

Voordat u aan de slag gaat, zijn er enkele belangrijke hulpmiddelen en bronnen die u tot uw beschikking moet hebben:

Google Ads-account. Een manier om uw Google Click Identifier (GCLID) bij te houden. Klantrelatiebeheersysteem (CRM). Upload automatisering (via Zapier).

[Find out what a GCLID is] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Stap 1: Maak uw uploadplan

De eerste stap die u moet nemen, is bepalen hoe u de gegevens moet laden. Dit wordt behandeld in deel 4.

Ondanks de beschikbaarheid van verschillende methoden, is het gebruik van Google Spreadsheets vaak het meest praktisch, omdat het verschillende platforms ondersteunt en de workflow niet onderbreekt.

[Get an upload template] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Stap 2: GCLID-tracking

U heeft twee verschillende GCLID-configuraties nodig om te implementeren: het bijhouden van formulieren en het bijhouden van oproepen.

[Learn what these are, now] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Stap 3: Gebruik CRM om contacten te importeren en exporteren

Zorg er eerst voor dat elk gegevensveld op elk formulier een CRM-bestemming heeft.

Na het importeren van leads in CRM, moet automatisering worden ingesteld voor het exporteren van leads met behulp van een automatiseringstool of mogelijke native CRM-integratie met Google Spreadsheets.

[Get a demo of what this should look like] Direct toegang tot het on-demand webinar →

CRM-gegevens worden rechtstreeks naar Google verzonden via een CRM-Zapier-verbinding of een Google-spreadsheet.

Stap 4: Maak een Google Ads-conversie

Nu maakt u de Google Ads-conversie en bekijkt u de eerste stap om te beoordelen of deze op uw situatie van toepassing is.

Klik op Extra en instellingen. Klik op conversies. Voer een nieuwe conversieactie uit. Klik op importeren. Klik op andere gegevensbronnen of CRM. Houd conversies bij op basis van klikken.

[Find out how to import offline conversion on Google] Direct toegang tot het on-demand webinar →

Stap 5: Creëer uw campagne

U kunt nu een campagne uitvoeren op Google Ads met als doel ‘Offline conversie’. Als u dit instelt als uw accountdoel, wordt het automatisch geoptimaliseerd voor offline conversies.

[Slides] Google Ads: meer inkomsten genereren en offline verkopen optimaliseren

Hier is de presentatie:

Doe mee met ons volgende webinar!

Master GA4: hoe u de nieuwe Google Analytics als een professional gebruikt

Neem deel aan dit webinar om ervoor te zorgen dat uw bedrijf GA4 heeft ingesteld met werkende conversietracking en leer hoe u de nieuwe interface, typen gebeurtenisgegevens en meer kunt gebruiken om uw campagnes draaiende te houden

Afbeeldingscredits:

Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal



Source link

More To Explore

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af
Marketing Nieuwtjes

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af

OpenAI heeft zijn AI-classificatie, een tool die is ontworpen om door AI gegenereerde tekst te identificeren, stopgezet na kritiek op de nauwkeurigheid ervan. De beëindiging

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!