Wanneer u uw SEO-strategie opzet, komen uw successtatistieken neer op de bottom line: wat zal de naald voor uw bedrijf bewegen en een echte impact hebben?
Welke SEO-strategieën kunt u gebruiken om uw KPI’s te behalen?
Om te slagen in concurrerende markten, moet u verder gaan dan on-page optimalisatie en sterke technische SEO – u heeft een volledige trechterbenadering nodig.
Met de juiste combinatie van linkbuilding en contentcreatie, kunt u direct invloed uitoefenen op de positie van belangrijke productpagina’s en tegelijkertijd de algehele prestaties verbeteren.
Proces in 6 stappen om de positie van uw productpagina te verhogen
Probeer deze 6 stappen toe te voegen aan uw SEO-strategie om de positie van uw productpagina’s consequent te verhogen:
beoordeling productpagina’s voor linkmogelijkheden.
Audit bestaande content en zorg voor actuele relevantie op de productpagina met strategische interne links.
Te identificeren zoekwoorden met een hoge intentie, ook wel uw nieuwe contentmogelijkheid genoemd, voor de productpagina.
ontdekken koppelbare onderwerpen met een link naar de productpagina, maar zorg ervoor dat ze breed en nuttig genoeg zijn om geen reclame te zijn.
Maken inhoud gebaseerd op bevindingen en bouw externe links naar het bredere onderwerp, met strategische interne links naar trefwoordinhoud met een hoge intentie en productpagina’s.
meeteenheid de impact op de hoofdproductpagina ten opzichte van de KPI’s voor het rangschikken van zoekwoorden die in eerste instantie zijn geïdentificeerd. Volg rankings, verkeer en links in uw trechter als aanvullende KPI’s.
Maak je geen zorgen, we laten je niet in de steek zonder meer informatie.
Neem deel aan ons komende webinar om precies te leren hoe u deze stappen uitvoert.
Sluit je aan bij Page One Power Business Development Manager Cory Collins en Page One Power Sales Director Nick Katseanes terwijl ze je laten zien hoe een link en contenttrechter kunnen leiden tot sterkere SEO-campagnes.
Ontdek hoe u naast secundaire KPI’s ook linkbuilding en contentcreatie kunt combineren om de positie op productpagina’s te verbeteren.
Belangrijkste punten:
Leer hoe u uw productpaginapositie kunt laten groeien nadat technische SEO en optimalisatie op de pagina is voltooid. Begrijp hoe contentmarketing en linkbuilding zich strategisch verhouden tot SEO KPI’s op productniveau. Lees meer over het verschil tussen inhoud met een hoge intentie en koppelbare inhoud, en hoe u deze samen kunt gebruiken.
Kun je het live webinar niet bijwonen? Meld je aan en we sturen je de opname en alle bronnen na het evenement.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!