Op zoek naar nieuwe manieren om uw digitale marketinginspanningen uit te breiden met kant-en-klare tactieken?
Nu de economie achteruitgaat en de concurrentie om marketingdollars ongekend hoog is, is het een goed moment om nieuwe kansen te verkennen.
Jarenlang hebben marketeers gekeken naar zoekwoorden, bereik, frequentie en toename, maar om succesvol te zijn, moet u verder denken dan zoeken en u concentreren op waar uw gebruikers zich bevinden.
Terwijl u uw uitgaven aanpast, is het belangrijk om te investeren in innovatieve manieren om in contact te komen met gebruikers om de economische veranderingen van dit jaar te compenseren.
Neem deel aan ons komende webinar en ontdek hoe het toevoegen van nieuwe kanalen aan uw marketingmix u kan helpen dit jaar uw resultaten en impact te maximaliseren.
Je leert over:
De stagnatie van onderzoek en de noodzaak om ‘verder’ te denken. Nieuwe prestatiemarketingplatforms die bedrijven kunnen helpen groeien. Opkomende mediatrends in alle sectoren.
In dit webinar bespreekt Sreekant Lanka, Vice President of Digital Solutions bij iQuanti, de krachtige marketingkanalen die u zullen helpen beter te presteren dan uw concurrentie.
Je verlaat deze live sessie met de kennis die je nodig hebt om je marketingstrategie bij te werken en verder te gaan dan traditionele zoekmarketingtactieken.
Ben je klaar om nieuwe manieren te ontdekken om in contact te komen met je doelgroep en je marketinguitgaven te maximaliseren?
Meld u nu aan voor een unieke kans om uw mediastrategie te evalueren en aan te passen aan uw gebruikerstraject.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!