Digitale marketeers maken gebruik van gebruikersidentificatie om echt gepersonaliseerde ervaringen voor hun klanten te creëren, omdat identiteit een cruciaal onderdeel is van het hedendaagse online landschap.
Nancy Marzouk van MediaWallah gaat met me mee naar de SEJ-show om het concept van identiteitsgegevens te bespreken en hoe dit een integraal onderdeel wordt van digitale reclame. Daarnaast bespreken we de kritische elementen waarmee rekening moet worden gehouden om tot een succesvolle aanpak te komen.
We gaan ook in op cleanrooms en cleantech versus een “black box”-benadering en wat de impact van AWS, Google en Snowflake zal zijn op de ID-datamarkt.
Er moet veel gebeuren in hoe ik mijn identiteitsstrategie ontwerp, zodat deze niet alleen past bij het privacygesprek over gegevensbeheer en al die leuke dingen, maar ook bij het werk binnen de branche waarin ik actief ben en het zorgt voor de marketingstack die ik heb . Dit is waar identiteit door ontwerp echt om de hoek komt kijken. Het helpt je te begrijpen. We helpen mensen te begrijpen hoe een duurzame constructie van uw identiteitskaart eruit zou kunnen zien. –Nancy Marzouk, 06:19
Het feit dat cookies anoniem waren en de workflow die voor cookies bestond, was acceptabel, maar het is niet langer haalbaar als je met je eigen gegevens gaat omgaan. Aangezien dit zeer gevoelige informatie is, zal het creëren van een veiligere workflow in de toekomst erg belangrijk zijn. Dat gezegd hebbende, betekent dit niet dat retargeting verdwijnt. Het ziet er alleen een beetje anders uit. –Nancy Marzouk, 10:41 uur
Nu cookies en mobiel zijn verdwenen, brengt het de adverteerder en de uitgever dichter bij elkaar. –Nancy Marzouk, 16:15 uur
00:00 – Over Nancy.
05:00 – Wat is identiteit en waarom is het belangrijk?
08:46 – Kun je je in de toekomst nog heroriënteren?
11:47 – Zal het beter of slechter zijn voor advertenties?
22:51 – Moet een redacteur met alle identiteitsoplossingen werken?
35:29: Een scenario-identificatieplatform kan identificeren.
38:47 – Hoe maak je de overstap naar de DNI.
Genoemde bronnen:
MediaWallah – https://mediawallah.com/
Er zijn verschillende onderdelen van identiteit. Ten eerste kan het een gebeurtenis of een sessie of iets dat in een browser gebeurt of iets dat in de applicatie gebeurt, identificeren, zodat je die targeting op dat moment kunt doen op basis van welk platform je gebruikt. En dan is er hoe ik al die informatie kan nemen en het kan koppelen aan een individu of een gebruiker, zodat ik misschien wat geavanceerde publieksmodellering of attributie kan doen? –Nancy Marzouk, 26:12
Het lijken de afgelopen drie jaar. Google biedt steeds meer uitgeverssites aan die recensies of productgerichte recensies, receptensites, wat dan ook aan de kant van de uitgever zijn, in plaats van rechtstreeks naar de bron te gaan. Dus ik denk dat het dat onroerend goed belangrijker gaat maken vanuit een advertentiestandpunt. –Loren Baker, 19:01 uur
Mensen willen hun eigen gegevens gebruiken om de kloof te overbruggen en een kruispunt te creëren tussen de informatie die ze nodig hebben om inzicht te krijgen in hun marketing en de effectiviteit van hun marketing. –Nancy Marzouk, 05:17
Abonneer u voor meer van dit soort inhoud op ons YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/websito
Neem contact op met Nancy Marzouk:
Nancy is een echte buitenbeentje in de markt voor marketingtechnologie – altijd een stap voor op het peloton en meer dan in staat om zelfs hun meest hardnekkige problemen op te lossen.
Met zijn bedrijf MediaWallah heeft hij een revolutie teweeggebracht in de manier waarop gegevens kunnen worden verbonden voor maximale waarde op elk niveau. De industrie heeft het opgemerkt: Nancy heeft furore gemaakt als een frequente gastspreker op conferenties en via opiniestukken in publicaties overal!
Haar oprechte inzet voor vooruitgang leidde tot haar benoeming in de Cookie Management Working Group van het IAB, wat bewijst dat als het op technologie aankomt, geen enkel probleem buiten het bereik van Nancy ligt.
Maak contact met Nancy op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/nancy-marzouk-82519a/
Volg haar op Twitter: https://twitter.com/nmarzouk
Neem contact op met Loren Baker, oprichter van Search Engine Journal:
Volg hem op Twitter: https://www.twitter.com/lorenbaker
Maak contact met hem op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!