Is content nog steeds de sleutel tot een succesvolle strategie, nu de SEO-industrie voortdurend evolueert en nieuwe trends opduiken?
Hoe zorgt u ervoor dat uw inhoud voldoet aan de nieuwste zoeknormen?
Op 25 mei heb ik een webinar gemodereerd met Carlos Meza, President en CEO van Crowd Content.
Meza deelde wat er nodig is om een effectieve contentstrategie te vormen en tegelijkertijd bij te blijven met de moderne tijd.
Als we ongeveer 473 minuten (een derde van onze dagen, bijna acht uur of minstens 50% van onze wakkere uren) besteden aan het consumeren van inhoud of media, is inhoud dan nog steeds koning?
Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.
Is content koning in moderne SEO?
[Find out, now] Direct toegang tot het on-demand webinar →
Laten we eerst eens in het geheugen gaan om te begrijpen waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan, zodat we kunnen begrijpen waar moderne SEO naartoe gaat.
Inhoud in het verleden
Het maken van content in het verleden was als volgt:
Zoekmachine schrijven/keyword stuffing. Het gebruik van volume was een concurrentievoordeel. Imitatie van concurrenten.
Omdat deze tactieken niet de beste waarde opleveren voor uw klanten, zijn de SEO-technieken veranderd.
[Get the key to a successful SEO strategy] Direct toegang tot het on-demand webinar →
Inhoud in het heden
Slimme SEO-professionals zijn enorm geëvolueerd en zijn nu:
Persoonsgericht schrijven. Gedreven worden door intenties. Onderwerpgroepering gebruiken. Gebruik ervaring om meer autoriteit te krijgen. Nuttig worden Belang hechten aan volume. Eerst activa maken vóór bericht.
[Explore each in more detail] Direct toegang tot het on-demand webinar →
Hoe kun je, gezien deze huidige strategieën, nog meer van je klanten houden? Laten we eens kijken naar de toekomst van content.
Inhoud in de toekomst
Hier zijn de elementen van deze toekomstige inhoud. Wat is essentieel en wat zal ertoe doen?
De mens centraal stellen en pathologische empathie gebruiken door: Herkenbaarheid. Kwetsbaarheid en authenticiteit. Opvallen met merk, stem en toon. Wees hyperpersoonlijk met micro-publiek. Meerdere middelen gebruiken om interactiever te zijn en vertrouwen op te bouwen door: Ervaring. expertise poging Gebruikmaken van AI, ML en technologie. Meer focussen op kwaliteit dan kwantiteit.
[See some great examples in action] Direct toegang tot het on-demand webinar →
Uiteindelijk komt het allemaal neer op het helpen van het publiek en het zorgen voor jezelf.
Afbeelding gemaakt door Crowd Content, mei 2023
[Slides] Is content de koning van moderne SEO?
Hier is de presentatie:
Doe mee met ons volgende webinar!
Hoe u de positie van productpagina’s kunt verbeteren met een content- en linktrechter
Sluit je aan bij Cory Collins en Nick Katseanes van Page One Power terwijl ze innovatieve manieren delen om linkbuilding en contentcreatie te combineren voor sterkere SEO-campagnes.
Afbeeldingscredits:
Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!