fbpx

Meer informatie over volgers en topberichten

Meer informatie over volgers en topberichten

Share This Post


LinkedIn rolt nieuwe analytische gegevens uit voor gebruikers met meer inzicht in hun volgers en best presterende berichten.

Deze updates zijn een uitbreiding op de analyse van makers die eerder dit jaar is geïntroduceerd, waardoor gebruikers meer toegang hebben tot bruikbare gegevens.

Hier vindt u meer informatie over de nieuwe gegevens die vandaag worden vrijgegeven en waar u deze kunt vinden.

Volger groei in de tijd

Nieuwe LinkedIn Analytics: meer informatie over volgers en topberichtenAfbeelding tegoed: LinkedIn

Volg de groei van uw volgers in de loop van de tijd met nieuwe gegevens die beschikbaar zijn op het tabblad Doelgroep.

LinkedIn merkt op dat u deze gegevens kunt gebruiken om te bepalen wat de groei van volgers stimuleert. U kunt bijvoorbeeld merken dat uw LinkedIn-volgers toenemen elke keer dat u de gelegenheid krijgt om te spreken.

“Deze informatie kan hen helpen bepalen of een gespreksonderwerp, een nieuw visueel formaat of een spreekgelegenheid de groei van hun aanhang heeft beïnvloed, waardoor ze hun toekomstige strategie kunnen bepalen.”

Nieuwe demografische hulpmiddelen

Onder het nieuwe gedeelte voor groei van volgers op het tabblad Doelgroep vindt u een nieuw gedeelte met de naam Demografie.

Het gedeelte Demografie geeft een overzicht van uw volgersbestand, met functietitels, locaties, bedrijfstakken, anciënniteit, bedrijfsgrootte en bedrijfsnamen.

Deze gegevens kunnen een beter inzicht geven in het publiek waarvoor u inhoud maakt, wat u kan helpen succesvollere berichten te plaatsen.

Het kan ook zijn dat u uw doelgroep niet aanspreekt, wat een signaal is om uw contentstrategie aan te passen.

Best presterende berichten

Nieuwe LinkedIn Analytics: meer informatie over volgers en topberichtenAfbeelding tegoed: LinkedIn

Bekijk maximaal drie van je best presterende berichten op het tabblad Berichten.

Topberichten worden gerangschikt op vertoningen of betrokkenheid tijdens een geselecteerde periode.

Deze gegevens geven u inzicht in welke inhoud resoneert met uw publiek, zodat u meer kunt identificeren en delen van wat werkt.

Uitgelichte afbeelding: Tada Images/Shutterstock



Source link

More To Explore

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af
Marketing Nieuwtjes

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af

OpenAI heeft zijn AI-classificatie, een tool die is ontworpen om door AI gegenereerde tekst te identificeren, stopgezet na kritiek op de nauwkeurigheid ervan. De beëindiging

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!