fbpx

Microsoft lanceert importtool voor maximale Google Ads-prestaties

Microsoft lanceert importtool voor maximale Google Ads-prestaties

Share This Post


Microsoft Advertising brengt een oplossing uit voor zijn Google Import-tool waarmee adverteerders hun best presterende Google Ads-campagnes kunnen dupliceren.

Microsoft lanceert importmogelijkheid voor best presterende campagnes met behulp van een Merchant Center. Microsoft importeert de campagnes als slimme Shopping-campagnes en advertenties met informatie over de winkelvoorraad.

Microsoft werkt aan een oplossing om andere best presterende campagnes te importeren die geen Merchant Center gebruiken, waarbij prioriteit wordt gegeven aan zoekcampagnes.

Lees hier meer over de importtool, hoe importtoewijzing werkt en hoe u deze instelt.

Importtoewijzing voor maximale prestaties van Microsoft Advertising

De topprestaties van Google Ads in Microsoft Smart Shopping-campagnes werken als volgt:

campagne: Campagne-instellingen worden ongewijzigd geïmporteerd van best presterende campagnes naar slimme Shopping-campagnes.
Naam advertentiegroep: namen van itemgroepen worden toegewezen aan namen van advertentiegroepen; tekst- en beeldbronnen worden echter niet geïmporteerd.
Productgroep: Vermeldingsgroepen in best presterende campagnes worden ongewijzigd toegewezen aan productgroepen in campagnes met slimme Shopping-advertenties/advertenties met informatie over de winkelvoorraad.
Productadvertenties: Productadvertenties worden automatisch gegenereerd op basis van de huidige ervaring.​​

Microsoft biedt geen ondersteuning voor het importeren van de biedstrategie ‘Aantal conversies maximaliseren’ voor Shopping-campagnes.

Checklist voor het importeren van maximale prestaties van Microsoft Advertising

Voor de beste ervaring bij het importeren van best presterende Google Ads-campagnes als Microsoft Advertising Shopping-campagnes, raadt Microsoft aan de volgende checklist te gebruiken:

Voltooi de installatie van een Merchant Center-winkel in Microsoft. Stel een realistisch doel op het gebied van rendement op advertentie-investeringen (ROAS). Zorg ervoor dat Universal Event Tracking (UET) en Conversion Tracking nauwkeurig zijn ingesteld. Als u meerdere landen target, zorg er dan voor dat er een feed is voor elke markt die door de campagnes wordt gebruikt (instellingen voor land/verkoopregio). Activeer onderbroken campagnes die opzettelijk zijn geïmporteerd. Controleer afwijzingen van feeds en los snel opmaakproblemen met feed- en productafwijzingen op.

Zie het volledige Microsoft-blogbericht voor meer informatie over het importproces.

Uitgelichte afbeelding: ECO LENS/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!