fbpx

Microsoft lanceert proefprogramma om reclame te maken voor overheidsdiensten van derden

Microsoft lanceert proefprogramma om reclame te maken voor overheidsdiensten van derden

Share This Post


Microsoft heeft een nieuw proefprogramma voor advertenties gelanceerd waarmee bedrijven die gemachtigd zijn om bepaalde overheidsdiensten te verlenen, Microsoft Ads kunnen gebruiken om klanten te bereiken. Dit creëert nieuwe marketingmogelijkheden voor veel lokale bedrijven die overheidsdiensten leveren, zoals autotitels en registraties.

Het programma begint vandaag en is beperkt tot het Microsoft Advertising Search Network en het Microsoft Audience Network in de VS

Met dit programma kunnen geautoriseerde externe aanbieders van bepaalde overheidsdiensten het Microsoft Search Network-publiek van 120 miljoen unieke computergebruikers bereiken die 7,6 miljard maandelijkse zoekopdrachten uitvoeren in de VS, wat neerkomt op 38,1% van het computermarktaandeel. Deze doelgroep geeft doorgaans 32% meer uit dan de gemiddelde internetgebruiker.

Microsoft zou advertenties van toegestane serviceproviders weergeven op Microsoft-producten zoals Cortana, Office, Bing en Edge, evenals op partnerwebsites zoals AOL, The Wall Street Journal, Fox Business en MSN.

Het proefprogramma is een belangrijke stap voor Microsoft omdat het nieuwe advertentiemogelijkheden binnen overheidsdiensten verkent.

Het programma staat alleen adverteerders toe voor bepaalde overheidsdiensten van geautoriseerde providers. Deze diensten omvatten recreatiepassen/vergunningen (jachtvergunningen, visvergunningen, nationale parkpassen, bospassen), voertuigregistratie en titeldiensten (registratievernieuwing, vervanging van verloren titels, vervanging van verloren tabbladen/stickers) en vitale gegevens (geboorteakten). . , overlijdensakten, huwelijksakten).

Andere bedrijven die gerelateerde overheidsdiensten leveren, hebben goedkeuring van Microsoft nodig om deel te nemen aan het proefprogramma.

Adverteerders moeten voldoen aan alle Microsoft Advertising-beleidsregels, relevante overheidsvoorschriften en licentievereisten.

Voorheen waren externe dienstverleners van de overheid niet toegestaan ​​als onderdeel van het beleid inzake informatie-integriteit en misleidende berichten van Microsoft Advertising.

Adverteerders mogen zich niet voordoen als een overheidsinstantie, claimen valse banden te hebben met overheidsinstanties of adverteren voor websites die lijken te linken naar officiële overheidspagina’s met vergelijkbare kleuren, logo’s of domeinnamen, zoals vermeld in het beleid van beperkte overheidsproducten en -services.

Geïnteresseerde adverteerders dienen zich aan te melden voor het pilotprogramma en de volgende informatie te verstrekken.

De producten of diensten waarvoor ze reclame willen maken. Een lijst met getargete statussen voor elk product of elke service. Bewijs van autorisatie voor elk product of elke dienst in de overeenkomstige staat waar de reclame plaatsvindt.

Deze aankondiging komt een dag nadat Google Ads de implementatie van nieuw beleid met betrekking tot de directe verwerving van overheidsdocumenten en -services heeft vertraagd. Deze wijzigingen in het advertentiebeleid komen op een moment dat economische onzekerheid heeft geleid tot een vermindering van de verwachte advertentie-uitgaven in de VS

Uitgelichte afbeelding: sdx15/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!