fbpx

Nieuwe gepersonaliseerde LinkedIn-functies en verbeterde zoekfunctie

Nieuwe gepersonaliseerde LinkedIn-functies en verbeterde zoekfunctie

Share This Post


LinkedIn introduceert nieuwe functies om het platform te personaliseren en gebruikers te helpen verbonden te blijven met hun community’s.

Voor het eerst zal LinkedIn voorgestelde berichten opnemen in gebruikersfeeds, wat betekent dat je inhoud kunt zien van mensen waarmee je niet verbonden bent.

Aan de andere kant kan uw inhoud worden getoond aan mensen buiten uw netwerk, waardoor uw connecties mogelijk toenemen.

Naast voorgestelde berichten werkt LinkedIn de hoofdfeed bij om inhoud op maat aan te bieden en de zoekfunctie te verbeteren met extra filters.

Hier is meer informatie over de verbeteringen die naar LinkedIn komen.

Voorgestelde berichten presenteren voor relevante gesprekken

Aangezien de betrokkenheid bij LinkedIn-berichten het afgelopen jaar is verdubbeld, test het platform een ​​nieuwe functie genaamd ‘Suggested Posts’.

Deze functie toont trending conversaties en onderwerpen binnen uw branche, waardoor het gemakkelijker wordt om inhoud te ontdekken en te gebruiken die relevant is voor uw professionele interesses.

LinkedIn stelt in een aankondiging:

“Met voorgestelde berichten doen we het zware werk om erachter te komen wat er populair is onder professionals in uw vakgebied en om geweldige gesprekken op gang te brengen over onderwerpen die voor u zeer relevant kunnen zijn.”

Feedaanpassing voor relevante inhoud

LinkedIn verandert zijn feed om gebruikers relevantere inhoud te laten zien.

Als iemand die je kent een bericht leuk vindt of erop reageert en je kan helpen iets nieuws te leren, verschijnt het in je feed.

Je ziet ook meer berichten van je connecties en mensen die je volgt. Op die manier mis je geen kritieke updates of kansen om verbinding te maken.

Uitgebreide zoekfunctionaliteit voor diepere ontdekking

De zoekfunctie van LinkedIn is nu robuuster, waardoor u waardevolle inhoud kunt vinden van geloofwaardige bronnen over onderwerpen die u belangrijk vindt.

U kunt nieuwe filters gebruiken in de zoekbalk van LinkedIn om nieuwsbrieven, groepen, evenementen, cursussen en trending nieuws te ontdekken.

LinkedIn zal ook relevante onderwerpen voorstellen wanneer mensen zoeken om gebruikers te helpen up-to-date te blijven.

In een blogpost geeft LinkedIn een voorbeeld van wat je met de nieuwe zoekfunctionaliteit kunt doen:

“Laten we zeggen dat je veel hebt gehoord over ChatGPT en je wilt aansluiten bij dat grotere gesprek. Je kunt zoeken naar ChatGPT om te beginnen met leren. Vervolgens, nadat je het laatste nieuws over het onderwerp hebt gelezen, kun je ‘Evenementen’ filteren om meer manieren te vinden te rijk om te communiceren met andere mensen die ook geïnteresseerd zijn in ChatGPT.

Verbeterde aanpassing

LinkedIn wil je meer posts en onderwerpen laten zien die essentieel zijn voor je carrière.

Om er zeker van te zijn dat u de juiste inhoud ziet, kan LinkedIn u een enquêtevraag stellen over of een bericht nuttig was.

U kunt uw mening geven en LinkedIn gebruikt de feedback om uw feed te verbeteren.

Er is nu ook een “X”-knop om berichten te verwijderen die je niet wilt zien.

Op te sommen

Verbeteringen aan de LinkedIn-feed, zoekfunctionaliteit en de introductie van voorgestelde berichten en tools voor gebruikersfeedback kunnen u helpen meer relevante inhoud te ontdekken en zinvolle verbindingen tot stand te brengen.

bron: LinkedIn

Uitgelichte afbeelding: Robert Way/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!