Google heeft onlangs een nieuwe kernupdate en nuttige inhoudsupdate uitgebracht. Maar wat betekent dit voor uw bedrijf?
Hoe kunt u uw content- en SEO-strategieën aanpassen aan de nieuwste algoritmewijzigingen?
Nu Google prioriteit geeft aan de gebruikerservaring, is het belangrijk om inhoud te publiceren die nuttig is voor mensen en relevant is voor hun zoekopdrachten.
Hoewel deze update veel bedrijven heeft uitgedaagd en het proces voor het maken van inhoud complexer heeft gemaakt, zijn er zeker manieren waarop uw website nog steeds online kan floreren.
De sleutel is het vinden van de juiste balans tussen zoekmachine-compliance en klanttevredenheid.
Sluit je aan bij Dave Snyder, CEO en oprichter van CopyPress, terwijl we manieren bespreken om de productie van inhoud te verfijnen om de zoekresultaten te verbeteren en de resultaten te maximaliseren.
In dit webinar ontdek je:
Hoe u nuttige inhoud voor Google kunt maken.
Hoe u autoriteit kunt vergroten en materiedeskundigen kunt opbouwen als onderdeel van uw productiecyclus.
Manieren om te herstellen als Google u heeft gebeld.
U leert hoe u betere, gezaghebbende inhoud kunt maken die volledig voldoet aan de herziene richtlijnen voor nuttige inhoud van Google.
Of u nu een kleine website heeft of uw inhoudsproductie moet schalen, u leert hoe u een inhoudsstrategie kunt maken en implementeren die Google tevreden houdt en voldoet aan de behoeften van uw klanten aan boeiende en nuttige inhoud.
Aan het einde van dit webinar bent u uitgerust met alle informatie die u nodig hebt om uw inhoudsstrategie aan te passen om succesvol te zijn op Google.
Lukt het niet om live in te loggen? Schrijf je nu in en we sturen je na afloop een opname.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!