Zoekmarketing heeft een diversiteitsprobleem. Uit oudere gegevens van de American Marketing Association blijkt dat de meeste marketingleiders nog steeds overwegend blank, hetero en mannelijk zijn. Ondertussen zijn de doelgroepen waarop we marketing richten diverser en inclusiever dan ooit. Het is een onderwerp dat we meerdere keren hebben behandeld bij Search Engine Land:
Maar het is niet één en klaar. Diversiteit, rechtvaardigheid en inclusie zijn voortdurende inspanningen en iets waar we ons elke dag voor moeten inzetten. Daarom zijn we verheugd om de tweede jaarlijkse Search Engine Land Award voor het bevorderen van diversiteit en inclusie in zoekmarketing aan te kondigen om die individuen of organisaties te vieren die echte verandering teweegbrengen.
We zijn verheugd om aan te kondigen dat de prijzen van dit jaar een gastrechter, de winnaar van vorig jaar Areej AbuAli , een pijler in de SEO-gemeenschap en de oprichter van Women in Tech SEO zullen omvatten.

U mag zoveel organisaties of personen nomineren als u vindt dat ze de erkenning verdienen. We vragen u om specifieke initiatieven van de genomineerde te benadrukken en om in het nominatieformulier de contactpersoon op te nemen van iemand die die nominatie kan 'detacheren'.
Nomineer nu een persoon of organisatie.
Over de auteur


Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!