In een snel veranderende branche als SEO kan er in de loop van een jaar veel gebeuren, dus u wilt ervoor zorgen dat u voorop blijft lopen.
Dus hoe kunt u in 2023 een concurrentievoordeel behalen?
Welke SEO-strategieën en -tactieken helpen u de SERP’s te domineren en meer inkomsten te genereren?
In de nieuwste editie van ons SEO Trends eBook vindt u antwoorden op uw meest prangende vragen en tips om invloed uit te oefenen op de manier waarop u optimaliseert voor zoeken.
We hebben nuttige informatie verzameld van 24 van de beste experts van vandaag; ze zullen delen wat er het afgelopen jaar is gebeurd op het gebied van SEO en wat ze hopen dat er het komende jaar zal gebeuren.
downloaden SEO-trends 2023 nu en ontdek de retrospectieve en toekomstige inzichten die je nodig hebt om je voor te bereiden op 2023.
U leert hoe u uw SEO-strategie opnieuw kunt kalibreren voor maximale resultaten door de belangrijkste trends te identificeren die het zoeklandschap in het komende jaar zullen beïnvloeden.
Enkele van de SEO-trends die in dit eBook worden behandeld, zijn:
Zoekfuncties en rijke resultaten. AI-inhoudstools. Factoren op de pagina. En meer
Als je een SEO-planningsprofessional bent voor 2023, heeft dit eBook alles wat je nodig hebt om een succesvolle SEO-strategie op te zetten.
U leert waar de grootste en meest impactvolle veranderingen kunnen plaatsvinden en hoe experts u aanraden te reageren.
Deze gids zal u ook helpen de basispraktijken voor SEO te begrijpen om uzelf te isoleren van nieuwe updates en veranderende trends.
Pak vandaag nog uw exemplaar; krijg informatie en advies uit de eerste hand rechtstreeks van de experts over hoe u in 2023 kunt slagen in SEO.
De SEO-experts van dit jaar zijn:
Azeem Ahmad, hoofd digitale marketing bij Azeem Digital. Rebecca Berbel, directeur productmarketing bij Oncrawl. Jeff Coyle, mede-oprichter en Chief Strategy Officer van MarketMuse. Renee Girard, Associate Director, SEO, Crate & Barrel Holdings. Chris Haines, Senior SEO-specialist bij Ahrefs. Joshua Hardwick, hoofd content bij Ahrefs. Jeannie Hill, adviseur digitale marketing en SEO bij Hill Web Creations. Kevin Indig, groeiadviseur. Russ Jeffery, directeur product- en ecosysteemstrategie bij Duda. Jeremy Knauff, CEO van Spartan Media. Olesia Korobka, SEO-ondernemer bij Fajela.com. Christina LeVasseur, SEO-consultant bij MediaSesh. Ludwig Makhyan, mede-oprichter van Mazeless Enterprise SEO. Jesse McDonald, Global SEO Strategist en Head of Optimization bij IBM. Joel Mesherghi, Senior SEO-consultant bij Builtvisible. Helen Pollitt, hoofd SEO bij Car & Classic. Adam Riemer, voorzitter van Adam Riemer Marketing, LLC. Eli Schwartz, auteur van “Productgestuurde SEO.” Andrew Shotland, CEO en oprichter van Local SEO Guide. Aleyda Solis, internationale SEO-consultant en oprichter van Orainti. Patrick Stox, productadviseur, technische SEO en merkambassadeur bij Ahrefs. Mark Traphagen, VP marketing en producttraining bij seoClarity. Martha van Berkel, CEO Schema App. Andrea Volpini, mede-oprichter en CEO van WordLift.
Source link

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!