fbpx

Sleutelinformatiebureau SEO-professionals zouden het moeten weten

Sleutelinformatiebureau SEO-professionals zouden het moeten weten

Share This Post


Bij het plannen van de SEO-strategie van uw bureau is context alles.

Dus als u beter wilt presteren dan uw concurrentie in 2023, is het essentieel om over de meest recente gegevens te beschikken om uw beslissingen te onderbouwen.

Hoe meer u weet over de huidige stand van zaken in de SEO-industrie, hoe gemakkelijker het zal zijn om op de hoogte te blijven van trends en u aan te passen aan veranderingen in de markt.

Dus, bent u klaar om uw bureau het komende jaar succesvol te maken? Ben je klaar om je SEO-strategie een boost te geven en de prestaties van je team te verbeteren?

Ons Staat van SEO: Agentschapsrapport heeft alle kennis van het makelaarskantoor die je nodig hebt om op schema te komen voor 2023.

We hebben gegevens verzameld van SEO-professionals van bureaus, net als u, over alles van salarissen en vaardigheden tot budgetten en rapporten. Dit rapport behandelt ook de impact van machine learning en kunstmatige intelligentie op de instellingen van bureaus.

Belangrijkste gegevens van het bureau van de staat SEO

Het zeer gespecialiseerde karakter van bureau-SEO levert minder problemen op dan interne SEO als het gaat om het verkrijgen van buy-in en middelen. Werken met verschillende klanten brengt unieke uitdagingen met zich mee, zoals het beheren van een groot aantal prestatiestatistieken. SEO-professionals van bureaus verdienen gemiddeld iets meer dan hun interne tegenhangers, maar hun locatie speelt ook een rol. SEO-professionals van bureaus werken met een grotere verscheidenheid aan budgetlimieten in vergelijking met interne professionals. De strategieën die door SEO-professionals van bureaus worden gebruikt, variëren meestal afhankelijk van de grootte van het budget; strategieën variëren ook tussen business-to-consumer (B2C) en business-to-business (B2B).

Belangrijkste salarisfactoren voor SEO-professionals van bureaus

Salarissen voor SEO-professionals zijn sterk afhankelijk van factoren zoals ervaring en locatie.

Hoe ervaring de salarissen van SEO-professionals beïnvloedt

Zodra SEO-professionals in de bureauruimte de vijfjarige mijlpaal in hun carrière hebben bereikt, neigen hun salarissen gemiddeld naar de hogere schijven.

Hoe Imapacs salaris wereldwijd te ervaren

Hoe locatie de salarissen van SEO-professionals beïnvloedt

Ons aanvullende rapport laat zien dat de salarissen voor SEO-professionals van bureaus aanzienlijk verschillen op basis van waar ze wonen.

SEO-professionals in India verdienen bijvoorbeeld vaak $ 34.000 of minder na 10 jaar in de branche, terwijl hun Amerikaanse tegenhangers met vergelijkbare ervaring doorgaans tussen $ 50.000 en $ 100.000 verdienen.

SEO-salarissen in verschillende Amerikaanse steden, staten en regio’s variëren ook aanzienlijk.

Regionale salaristrends zijn belangrijk om te overwegen, vooral voor bedrijven die gekwalificeerde SEO-kandidaten willen aantrekken en behouden.

De impact van machine learning en kunstmatige intelligentie

Volgens ons speciale rapport zeggen SEO-professionals van bureaus dat ze verwachten dat machine learning (ML) en kunstmatige intelligentie (AI) de grootste veranderingen in SEO zullen aandrijven.

Door tools als Dall-E 2 en Python is machine learning bijna een standaard vaardighedenset geworden voor SEO-professionals. Merken gebruiken ook steeds vaker inspirerende ML-strategieën om de aandacht van hun doelmarkt te trekken.

Wat zal de grootste veranderingen in SEO veroorzaken?

Begin met het plannen van uw SEO-strategie voor 2023

Als u een SEO-professional van een bureau bent die in 2023 beter wil presteren dan uw concurrenten, is het belangrijk om vooruit te kijken en nieuwe kansen en bedreigingen binnen de branche te herkennen, en dit rapport kan u daarbij helpen.

Wilt u meer belangrijke SEO-inzichten voor bureaus ontdekken? Download ons State of SEO: Agency-rapport en gebruik uw nieuwe kennis om uw strategie voor het komende jaar te plannen.

Download het SOS Agency-rapport



Source link

More To Explore

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af
Marketing Nieuwtjes

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af

OpenAI heeft zijn AI-classificatie, een tool die is ontworpen om door AI gegenereerde tekst te identificeren, stopgezet na kritiek op de nauwkeurigheid ervan. De beëindiging

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!