fbpx

The Trade Desk lanceert nieuw programmatisch AI-platform

Share This Post


De Trade Desk, vooral bekend om zijn vraagplatform, heeft een belangrijke update van zijn programmatic platform aangekondigd.

Na een meerjarige investering in AI en elimineren DSP Google Open Bidding in 2022, het nieuwe Kokai AI-platform werd op 8 juni aangekondigd.

Wat is er nieuw bij Kokai

Jeff Green, oprichter en CEO van The Trade Desk merkte op dat de AI-platform zou het volgende bevatten:

Geavanceerde maatregel. Wanneer doelgroepgegevens zijn ingeschakeld, zijn toegevoegde retailmeetgegevens beschikbaar van Albertsons Media Collective, Walgreens Advertising Group en meer.
Gezamenlijke innovatie. Dit omvat benchmarks zoals de Retail Sales Index en TV Quality Index om platformonafhankelijke efficiëntie en ervaring te meten.
Een nieuwe gebruikersinterface. De Programmatische Tafel, een ontwerp gebaseerd op het Periodiek Systeem, verschijnt de komende maanden.
The Trade Desk lanceert nieuw programmatisch AI-platformAfbeelding tegoed: Kokai.splashthat.com, YouTube.com, juni 2023

Daarnaast heeft Kokai een nieuw partnerportaal. Het portaal maakt het gemakkelijk voor partners zoals retailers, tv-netwerken, uitgevers, dataproviders en meer om hun vaardigheden te integreren met advertentieklanten.

Het voordeel van Trade Desk DSP

Dus waarom nu aandacht besteden aan The Trade Desk?

Een deel van Kokai’s uniekheid is hoe geavanceerd het leeralgoritme is. Het heeft momenteel toegang tot meer dan 13 miljoen advertentievertoningen per seconde. Het neemt ook klant- of merkgegevens op om de best geïnformeerde media-aankoopbeslissingen mogelijk te maken.

Partnerschappen met bijna 80% van de grootste retailers in de Verenigde Staten geven The Trade Desk een concurrentievoordeel ten opzichte van andere DSP’s.

De nieuwe Quality Reach Index-statistiek helpt marketeers die campagnes aan het begin van de trechter gebruiken om de meest relevante klanten te bereiken, wat historisch gezien moeilijk is geweest voor adverteerders.

Door een kwaliteitsbereikbenchmark te bieden, kunnen adverteerders het succes van de top-of-funnel (TOF) beter kwantificeren, wat de marketinginvesteringen verder zou kunnen vergroten.

Ten slotte bevat de Kokai-update eersteklas AI-optimalisatiemogelijkheden die andere DSP’s niet bieden.

Met verbeterde prestatieprognoses kunnen marketeers begrijpen hoe ze prioriteit kunnen geven aan advertentie-uitgaven per kanaal, zonder afhankelijk te zijn van cookies of apparaat-ID’s.

Samenvatting

Kokai en de bijbehorende AI-oplossingen maken momenteel deel uit van het bestaande platform, hetzij in alfa- of bètatests.

De platformupdate geeft meer adverteerders in de programmatic ecosphere de tools om te blijven evolueren en innoveren.

De Trade Desk is van plan haar aanbod de komende 12 maanden verder uit te breiden om de muren van Big Tech-dominanten te slechten.

Bekijk hier de volledige aankondiging van de productlancering.

Uitgelichte afbeelding: Tada Images/Shutterstock



Source link

More To Explore

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af
Marketing Nieuwtjes

OpenAI sluit gebrekkige AI-detector af

OpenAI heeft zijn AI-classificatie, een tool die is ontworpen om door AI gegenereerde tekst te identificeren, stopgezet na kritiek op de nauwkeurigheid ervan. De beëindiging

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!