fbpx

TikTok-trends nu: herfst 2022

Share This Post


Er zijn 1 miljard actieve gebruikers op TikTok.

En er zijn alleen al in de VS meer dan 136,5 miljoen gebruikers die u zou moeten overwegen als onderdeel van uw socialemediastrategie.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want trends komen en gaan heel snel.

Dus hoe doe je het?

Hoewel het intuïtieve platform het voor iedereen gemakkelijk maakt om een ​​video te maken of live te gaan, is het moeilijk om op te vallen met geweldige inhoud die echt aansluit bij je doelgroep.

Het goede nieuws is dat het gemakkelijk is om inspiratie op te doen in het creatieve centrum van TikTok for Business, hoewel het een paar uur kan duren om een ​​clip van 15 seconden te vinden die voor jou werkt.

Het slechte nieuws is dat je geen uren van je leven aan de app wilt verspillen en naar grappige maar nietszeggende video’s wilt gaan die niet bij je merkidentiteit passen.

Navigeren door meerdere hashtags kan overweldigend zijn, vooral als de app nieuw voor je is.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat TikTok periodiek functies op zijn platform verandert (zoals hoe het het tabblad Ontdekken heeft verwijderd en het tabblad Vrienden test), waardoor social media-marketeers en gewone gebruikers overal ongelukkig worden.

Als je vastzit aan ideeën en tijd hebt voor onderzoek, hebben we dit artikel voor je.

Omdat ik een gênante hoeveelheid tijd op TikTok doorbreng, heb ik het werk voor je gedaan en de top vijf trends voor dit najaar en daarna afgerond.

Opmerking: deze lijst wordt regelmatig bijgewerkt, dus houd hem op een bladwijzer voor de top vijf trends in Amerika op hun hoogtepunt.

Trend #1: Het is maïs!

Deze trend houdt in dat je de zogenaamde “It’s Corn”-geluidsclip koppelt aan iets dat je leuk vindt (of je merk), waarbij tekst wordt gebruikt om de dingen op te sommen die je leuk vindt.

Je kunt het gebruiken om je merk te laten zien: een icoon, een product of een activiteit.

Bekijk dit voorbeeld van het gebruik van “merk” uit deze trend met een schrijfinstrument.

Trend #2: Cool Kids (versnelde versie)

Deze trend draait om een ​​hoge versie van het populaire Echosmith-deuntje, waarin makers ongebruikelijke (maar interessante en ambitieuze) doe-het-zelf-trucs of nostalgische vondsten laten zien.

Deze extreem populaire geluidsclip is geschikt voor elke blik achter de schermen van je dagelijkse leven, van recepten tot tutorials tot instructievideo’s, zolang het maar die gril heeft, hipster trillingen

Het wordt ook vaak gekoppeld aan de tekst “jongere ik zou mijn verstand verliezen als ik zag hoe ze er vandaag uitzag”, wat geweldig zou kunnen zijn voor schoonheidsmerken en dergelijke.

Trendnr. 3: Ik heb je betoverd

Deze TikTok-trend is terug! Deze gaat helemaal over het laten zien van je Halloween-doe-het-zelf of trucs (en lekkernijen) om je klaar te maken voor Halloween in de geluidsclip van ‘I Put A Spell On You’ van Working with Lemons.

(Leuk weetje: Working with Lemons is een Amerikaanse muziekfamilie in Utah.)

Deze heks-geluidsclip kan je helpen je merk in de kijker te zetten bij het bedenken van creatieve ideeën voor spookachtige kostuums en decoraties.

Tekst naar spraak of platte tekst gebruiken.

Om het voor je kijkers leuker te maken, als je een Halloween-kostuumtutorial doet, werk dan aan de overgang van burgerkleding naar een volledige Halloween-transformatie wanneer de tekst “Hello, Salem!” Speel

Het is ook een goede optie voor lokale merken om een ​​verscheidenheid aan speciale artikelen te bieden die u helemaal opnieuw kunt maken met winkelartikelen, zoals donkergekleurd aardewerk en kaarsen.

Trend #4: J’s slaapliedje

Deze trend gaat over het vertellen van verhalen van de maker met het gefluisterde slaapliedje gecombineerd met een zachte akoestische gitaar die de harten van de kijkers zal verwarmen. Ze bevatten meestal activiteiten die verband houden met de bruiloft of een liefdesverhaal, dus dit is een goede gelegenheid om de emotionele kant van uw merk te laten zien.

Het hoeft ook niet romantisch te zijn. Alles, van persoonlijke getuigenissen van klanten tot het werk van uw merk in hun gemeenschap, zou passen bij deze trending geluidsclip.

Kwetsbaar zijn kan lonend zijn en ervoor zorgen dat meer mensen zich met uw merk gaan identificeren, dus ga je gang en deel een human interest-verhaal of zorg dat je 100% ondersteunend bent.

Je kunt deze clip ook gebruiken voor een verhaal waarin je een leuk verrassingsgeschenk hebt gemaakt om de grootste fans of trouwe klanten van je merk te bedanken.

Trend #5: Labor Day-weekend

Dat klopt: Labor Day weekend is gekomen en gegaan in de VS

Maar we hebben deze trend toch opgenomen, omdat deze kan worden gereproduceerd of nieuw leven wordt ingeblazen wanneer iedereen geniet van een lang weekend.

Deze trend omvat het opnemen en synchroniseren van je Labor Day-weekendactiviteiten met de tekst van het nummer ‘Something Like That’. De eerste regels van het succes van Tim McGraw werken perfect met elke activiteit die u wilt opnemen.

Veel TikTokers zagen het gepast om hun auto’s vol te tanken en te pronken met hun locatiespecifieke familietradities.

Bonuspunten als je barbecuevlekken presenteert terwijl je quality time doorbrengt met het gezin.

Dit zou goed moeten passen bij voedsel- en familiemerken.

Dat is alles voor nu als het gaat om trends op hun hoogtepunt dit najaar.

Het kan veel vallen en opstaan ​​(plus tijd) kosten om te onderzoeken wat echt werkt voor jouw stijl, dus als geen van deze werkt, raden we je aan terug te gaan naar de tekentafel en te leren hoe je TikTok Search kunt gebruiken om je eigen stijl bij te houden en te laten groeien. stijl. Markering.

Er zijn andere manieren om opgemerkt te worden, zoals TikTok Pulse, waarmee uw advertenties op het platform ook kunnen worden weergegeven op de For You-pagina van een gebruiker.

Ten slotte kan het nooit kwaad om TikTok Insights te gebruiken om je publiek beter te leren kennen voordat je je volgende live of niet-live video plant met de huidige trends.

Vind inspiratie van anderen die deze onderwerpen hebben geüpload en ontwikkel een creatieve korte video die uw identiteit vastlegt.

Wees consistent en zie hoe je volgers in de loop van de tijd groeien. Veel geluk!

Meer middelen:

Uitgelichte afbeelding: Kaspars Grinvalds/Shutterstock



Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!