fbpx

Top 3 manieren om autoriteit op te bouwen die verder gaat dan linkbuilding

Top 3 manieren om autoriteit op te bouwen die verder gaat dan linkbuilding

Share This Post


U wilt dat uw online bedrijf floreert. Een van de beste manieren om dit te doen, is door website-autoriteit te vestigen, en de sleutel tot het opbouwen van succesvolle autoriteit is het opbouwen van vertrouwen bij uw publiek.

Met de opkomst van AI-tools moet u inhoud van hoge kwaliteit plaatsen waarmee u zich onderscheidt van uw concurrentie, die mogelijk tools zoals ChatGPT gebruikt.

Op 15 maart heb ik een webinar gemodereerd met Sabrina Hipps, VP Partner Development, en Jeremy Rivera, Director of Content Analytics bij CopyPress.

Hipps en Rivera hebben laten zien hoe contentpromotie, linkbuilding en echte branche-expertise u kunnen helpen hoger in de SERP’s te scoren en uw online autoriteit te vergroten.

Hier is een samenvatting van het webinar. Vul het formulier in om toegang te krijgen tot de volledige presentatie.

1. Creëer unieke inhoud met ervaring uit de eerste hand – vermijd AI, de “luxepapegaai”

In de wereld van contentcreatie, waar goede contentmakers hun expertise tonen, zijn er bepaalde belangrijke dingen die AI niet kan.

AI kan geen first-person ervaring hebben. Ze kunnen niet voor zichzelf denken op dezelfde manier als mensen. Als de AI een generatief model volgt en de waarheid nog steeds niet kan onderscheiden. Als u een deel van de informatie controleert, zult u merken dat deze niet bestaat.

De Anti-AI-inhoud is unieke inhoud die deze waarheid, ervaring en ervaring uit de eerste hand laat zien.

[Learn how this helps build your authority] Direct toegang tot het webinar →

2. Markeer kwaliteitsauteurschap

Inhoud van hoge kwaliteit omvat alles, van nauwkeurigheid en foutloos schrijven tot het duidelijk presenteren van de ervaring.

Zorg ervoor dat uw inhoud foutloos is

In veel gevallen kunnen inhoud van lage kwaliteit of berichten met valse informatie en terugkerende problemen ervoor zorgen dat ze in de SERP’s worden gedevalueerd of per ongeluk dubbele inhoud bevatten.

Afbeelding gemaakt door CopyPress, maart 2023Afbeelding gemaakt door CopyPress, maart 2023

Voeg meer “E” toe aan EAT – Experience

De vraag: Om SERP’s van lage kwaliteit te bestrijden, is Google op zoek naar ervaringen uit de eerste hand.

De oplossing: Nodig een materiedeskundige uit om de inhoud te beoordelen, te controleren op onjuistheden en die extra expertiselaag aan de inhoud toe te voegen.

Overbrug de schrijf- ≠ expertisekloof

De vraag: Het is belangrijk om te erkennen dat schrijfvaardigheid niet synoniem is aan expertise; alleen omdat iemand kan schrijven, wil nog niet zeggen dat ze accuraat zijn of een expert in het veld.

De oplossing: Probeer een onderwerpexpert te koppelen aan een sterke schrijver die kan interviewen en citeren om betere inhoud te maken.

Vragen stellen

De vraag: Soms heb je niet de vakexperts in huis die je nodig hebt voor een stuk inhoud.

De oplossing: Uitzending om expertise te verzamelen om de kwaliteit van uw inhoud te verbeteren. Bedenk eerst wat je publiek wil weten. Genereer vervolgens drie tot tien vragen om aan een professional te stellen.

[Learn a tactic that works] Direct toegang tot het webinar →

Tik op Sociale netwerken

De vraag: Waar vind je de professionals die je moet interviewen voor je volgende inhoud met veel ervaring?

De oplossing: Met zoveel experts die op sociale media creëren, is het een geweldig platform om gebruik van te maken. Dit zijn de essentiële outreach-stappen die u kunt nemen:

observeren deelnemen Het impliceert Netto.

Dit kan ook in een andere zin als linkbuilding worden beschouwd. Omdat linkbuilding marketing is en marketing relatieopbouw.

Vind bondgenoten die zich ook op uw doelgroep richten

Het combineren van outreach-inspanningen met de Nexus-focus het helpt je om relaties en verbindingen op te bouwen die verder gaan dan de link.

[Learn what the Nexus approach is] Direct toegang tot het webinar →

3. Gebruik naast links ook andere autoriteitsbouwers

Een manier om merkaanvragen te vergroten, is via beïnvloeders, kennis paneel (die onderdeel wordt van de zoekresultaten van een merk) i vermeldt.

Vermeldingen verhogen:

Gebruik HARO en Terkel. Publiceer unieke sectorgegevens. Doe iets anders dat opvalt. Maak contact met uitgevers met veel verkeer, niet voor links, maar voor zichtbaarheid en vermeldingen. Maak gebruik van beïnvloeders en experts uit de branche.

[BONUS: Get a step-by-step branded keyword strategy] Direct toegang tot het webinar →

Immers, wanneer u unieke, relevante en gezaghebbende inhoud plaatst, wordt ernaar verwezen en geciteerd door anderen.

[Slides] Ontdek de top 3 manieren om autoriteit op te bouwen die verder gaat dan linkbuilding

Hier is de presentatie:

Doe mee met ons volgende webinar!

Google Shopping: 5 manieren waarop AI de verkoop en winst van e-commerce kan stimuleren

Doe mee met Bidbrain CEO en Google Shopping-expert Malin Blomberg terwijl ze toptips deelt voor digitale marketeers en eigenaren van e-commercebedrijven om de conversiewaarde te maximaliseren.

Afbeeldingscredits:

Uitgelichte afbeelding: Paulo Bobita/Search Engine Journal



Source link

More To Explore

Bing AI voicechat komt naar de desktop
Marketing Nieuwtjes

Bing AI voicechat komt naar de desktop

Bing heeft een update aangekondigd voor Bing AI Chat die voicechat-mogelijkheden toevoegt aan de gebruikersinterface voor zoeken op desktops. Spraakinteractie is tweerichtingsverkeer en beschikbaar in

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!