fbpx

Twitter introduceert 3 nieuwe manieren om te adverteren

Twitter introduceert 3 nieuwe manieren om te adverteren

Share This Post


Twitter lanceert drie nieuwe advertentie-opties die zijn ontworpen om mensen zakelijke websites te laten bezoeken en actie te laten ondernemen.

De nieuwe advertentieproducten van Twitter omvatten:

Optimalisatie van websiteconversie Dynamische productadvertenties Verzameladvertenties

In een blogpost zegt Twitter dat zijn nieuwe advertentieblokken “lagere en mid-trechterresultaten voor adverteerders zullen opleveren en de relevantie voor mensen op Twitter zullen verbeteren”.

Hier leest u hoe nieuwe advertentie-opties websitebezoeken en conversies kunnen verhogen tijdens de feestdagen en daarna.

1. Websiteconversies optimaliseren

Twitter beschrijft de advertentieoptie Website Conversion Optimization (WCO) als een “ingrijpende revisie” van het conversiedoel.

WCO verbetert websiteconversies in de lagere trechter, zoals het toevoegen van een artikel aan een winkelwagentje of het voltooien van een aankoop.

Lagere trechterconversies verwijzen naar alles buiten de eerste klik op een advertentie. Nieuwe Twitter-advertenties worden geoptimaliseerd voor deze conversies met behulp van algoritmen die zich richten op de meest relevante gebruikers.

Tijdens de eerste tests ontdekte Twitter dat WCO meer doelbereiking kan stimuleren tegen gemiddeld 25% lagere kosten per conversie.

2. Dynamische productadvertenties

Dynamische productadvertenties zijn ontworpen om relevante producten aan Twitter-gebruikers te tonen op het moment dat de kans het grootst is dat ze iets kopen.

Twitter zegt dat dit op drie manieren werkt:

Retargeting: geeft advertenties weer met producten waarmee een gebruiker eerder interactie heeft gehad.
prospectie: geef relevante productadvertenties weer aan mensen die uw website niet hebben bezocht.
integratie: Breng uw productcatalogus naar Twitter door te integreren met Twitter-marketingpartners.
Twitter introduceert 3 nieuwe manieren om te adverterenScreenshot van: business.twitter.com/en/blog/launching-performance-products.html, november 2022.

Tijdens de eerste tests ontdekte Twitter dat dynamische productadvertenties de kosten per acquisitie met 30-88% kunnen verbeteren.

3. Ophaalaankondigingen

Met verzameladvertenties kunnen adverteerders meerdere productafbeeldingen weergeven met behulp van een hoofdafbeelding en kleinere miniatuurafbeeldingen eronder.

Twitter introduceert 3 nieuwe manieren om te adverterenScreenshot van: business.twitter.com/en/blog/launching-performance-products.html, november 2022.

Dit advertentieblok is een hybride van een statische beeldadvertentie en een carrousel. Gebruikers kunnen onderaan door de kleinere afbeeldingen vegen terwijl de heldenafbeelding op zijn plaats blijft.

Tijdens tests zegt Twitter dat verzameladvertenties de klikfrequenties met gemiddeld 42% kunnen verhogen en de conversies per vertoning met gemiddeld 54% kunnen verhogen.

beschikbaarheid

Nieuwe Twitter-advertentieblokken zijn nu beschikbaar voor alle adverteerders.

Om het gedrag van uw site te optimaliseren, hebben dynamische product- en WCO-advertenties de Twitter Pixel of de Conversion API nodig.

bron: Twitteren
Uitgelichte afbeelding rafapress/Shutterstock





Source link

More To Explore

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!