Twitter lanceert Blue For Business, een nieuwe versie van Blue Verified die is ontworpen om merkaccounts te onderscheiden van persoonlijke accounts.
Naast een gouden verificatiekenmerk bevat Blue For Business een vierkante profielfoto en de mogelijkheid om aangesloten Twitter-accounts te koppelen.
Wanneer zakelijke accounts hun aangesloten accounts nomineren, zoals de persoonlijke Twitter-accounts van werknemers, krijgt de aangeslotene een extra badge naast het geverifieerde verificatieteken.
De afbeelding bovenaan deze pagina toont een voorbeeld van het account van een Twitter-medewerker met een blauw verificatieteken en een badge met het Twitter-logo.
In een blogpost biedt Twitter verschillende voorbeelden van hoe merken Blue For Business kunnen gebruiken:
“Door deze verbinding te creëren, maken we het voor bedrijven mogelijk om netwerken te creëren binnen hun eigen organisatie, op Twitter. Bedrijven kunnen hun leiderschap, merken, ondersteunende managers, medewerkers of teams aansluiten. Journalisten, teamspelers kunnen sport- of filmpersonages aansluiten. noem maar op, we hebben het. Elke affiliate wordt geverifieerd en officieel gekoppeld aan hun primaire ID volgens een lijst die door het primaire bedrijf wordt verstrekt. We zullen alle nieuwe criteria, prijzen of processen delen zodra we ze bijwerken. “
Hoe Twitter het ook probeert te draaien, het lijdt geen twijfel dat Blue For Business is ontworpen om meer abonnementen te verkopen.
Als uw merk en zijn gelieerde ondernemingen het risico lopen te worden nagebootst op Twitter, loont het om iedereen te laten verifiëren en aan hetzelfde hoofdaccount te koppelen.
Zonder verdere details is het echter niet eenvoudig om de waarde van deze service voor bedrijven te kwantificeren.
Hiervoor weten we niet hoeveel het bedrijven gaat kosten, aangezien de inschrijvingen nog niet open zijn.
Twitter test Blue For Businesses met geselecteerde accounts en zal de service volgend jaar algemeen beschikbaar maken.
bron: Twitteren
Uitgelichte afbeelding: screenshot van business.twitter.com/en/blog/twitter-blue-for-business.html, december 2022.

Hey, ik ben Brent, en ik speel al een lange tijd mee in de SEO scene. Ik ben vooral heel actief in de Amerikaanse markt, en hou dan ook wel van een uitdaging. Ik ben sinds kort aan het uitbreiden binnenin de Benelux, en besluit hier dan ook te oversharen!
Wil je meer leren, klik dan op lees meer!