fbpx

Werk samen op LinkedIn met artikelen op basis van AI

Werk samen op LinkedIn met artikelen op basis van AI

Share This Post


LinkedIn lanceert Collaborative Articles, een nieuwe functie die door AI aangedreven prompts gebruikt om gebruikers aan te moedigen kennis en inzichten over verschillende onderwerpen te delen.

Gezamenlijke artikelen hebben het potentieel om meer netwerkmogelijkheden te genereren, u te helpen meer inhoud te produceren en uw merk op LinkedIn te laten groeien.

Dit is hoe ze werken.

Wat zijn samenwerkingsartikelen?

Collaboratieve artikelen zijn kennisonderwerpen die door LinkedIn worden gepubliceerd met inzichten en perspectieven die zijn toegevoegd door de LinkedIn-community.

Gezamenlijke artikelen beginnen als door AI aangedreven conversatiestarters die zijn ontwikkeld met het redactieteam van LinkedIn.

LinkedIn zal relevante onderwerpen genereren waarover mensen kunnen schrijven op basis van gebruikersgedrag, inhoudsvoorkeuren en andere gegevensgestuurde inzichten.

Vervolgens koppelt het platform met behulp van de Skills Graph van LinkedIn elk artikel aan relevante ledenexperts die lessen, anekdotes en advies kunnen geven op basis van hun professionele ervaring.

Artikelverzoeken worden verzonden als meldingen en nodigen u uit om uw mening over verschillende onderwerpen te delen.

U kunt ook bijdragen aan een artikel zonder meldingen te ontvangen door tijdens het lezen op “voeg uw perspectief toe” te klikken.

Werk samen op LinkedIn met artikelen op basis van AIScreenshot van LinkedIn, maart 2023.

Waarom zijn samenwerkingsartikelen waardevol voor marketeers?

Met samenwerkingsartikelen kunt u leren van experts uit de branche en op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in uw vakgebied.

Bovendien kunt u uw expertise laten zien en uw professionele reputatie op LinkedIn opbouwen door uw kennis en perspectieven bij te dragen.

Wanneer andere gebruikers een gezamenlijk artikel lezen, kunnen ze reageren door op de “insight”-reactie te klikken, waardoor de inhoud aan uw netwerk en uw collega’s wordt getoond.

Bijdragers die consequent inhoud produceren die anderen inzichtelijk vinden, kunnen een nieuwe Community Top Voice-badge verdienen in hun vaardigheidsgebied.

Dit stimuleert anderen om hun tijd en expertise aan het platform bij te dragen.

LinkedIn zou een inzichtelijke reactie kunnen gebruiken als verificatiesysteem als het spam wil beperken, waarbij bijdragen met de meeste reacties vóór anderen verschijnen.

In de advertentie van LinkedIn wordt echter niet vermeld of het aantal reacties op een bijdrage van invloed is op de zichtbaarheid.

Op te sommen

De samenwerkingsartikelen van LinkedIn zijn een waardevolle aanvulling voor professionals die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends en willen leren van experts uit de branche.

Met deze update investeert LinkedIn in het creëren van meer rechtvaardige manieren om kennis te ontsluiten en notities te vergelijken met anderen in hetzelfde vakgebied.

Door bij te dragen aan een samenwerkingsartikel, laat u uw expertise zien en bouwt u aan uw merk op LinkedIn.

De nieuwe functie moedigt mensen aan om meer tijd door te brengen en meer inhoud voor LinkedIn te maken, wat zou kunnen leiden tot meer netwerkmogelijkheden.

bron: LinkedIn

Uitgelichte afbeelding: Mehaniq/Shutterstock



Source link

More To Explore

Moet het congres Big Tech-platforms onderzoeken?
Marketing Nieuwtjes

Moet het congres Big Tech-platforms onderzoeken?

Deze week houdt de House Energy and Commerce Committee een volledige commissiehoorzitting met TikTok-CEO Shou Chew om te bespreken hoe het platform omgaat met gebruikersgegevens,

WACHT! VOORDAT JE GAAT...

Geef me jouw E-mail Address, en dan stuur ik je een GRATIS kopie van mijn boek, waarin ik je laat zien hoe je jouw inkomen kan verdubbelen in 90 dagen!